Nog een dagje langer in Geiranger. - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Nog een dagje langer in Geiranger. - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Nog een dagje langer in Geiranger.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

09 Juni 2011 | Noorwegen, Geiranger

Deze ochtend toch maar meteen even naar de haven gelopen om de foto’’s op de site te zetten. We hebben zoveel foto’’s gemaakt van Otta tot het Geirangerfjord dat we bijna geen keuze konden maken welke foto’’s we zouden plaatsen. Maar we hopen dat we voor jullie leuke foto’’s hebben gekozen.
Vanmorgen begon de dag met een zon en de cruiseboten kwamen de haven binnen van Geiranger, prachtig om te zien. Lekker buiten ontbeten en daarna werd het weer iets minder, nou ja iets minder, eigenlijk begon het gewoon te regenen. We hebben gisteren echt mazzel met het weer gehad met de Trollenroute rijden, want met regen is het niet verstandig om deze route te rijden. De weg is zelfs in de ochtend vaak afgesloten vanwege sneeuw of vorst. Maar wij hebben vandaag een rustdag ingepland, we blijven gewoon nog lekker een dagje aan de fjord staan. De bevolking hier is heel erg aardig en ze spreken allemaal Engels en/of Duits. Dus me Noors hoef ik niet te gebruiken. De planning was vandaag om naar een waterval te wandelen en een rondvaart met een boot over de Geiranger te maken. Maar het is dehele dag blijven regenen en dan is er laag hangende bevolking dus zie je niets vanaf de boot. Daarom de hele dag in de camper gezeten aan het fjord. George is zoet geweest met IQ puzzels te maken en ik heb de rest van onze route, bezienswaardigheden en overnachtingen bekeken. En even de camper opgeruimd, want dat was even nodig! Nee Serena ik heb niet de stofdoek mee!! Afwachten wat het weer morgen gaat worden. Wij hebben in ieder geval genoten van onze rustdag en morgen weer op pad naar het volgende avontuur. Wat dat gaat worden verklap ik nog niet. Dus vandaag geen foto’’s.
Misschien tot morgen en anders tot een volgend keer.
Liefs van ons.

• 09 Juni 2011 - 19:29

Pap En Mam:

Wel lullig maar wij zagen dat jullie regen hadden maar goed een rust dag is ook wel eens lekker geen stofdoek ??? en dat moeten wij geloven nou echt niet Conny.
    Zo George aan de Puzzel en nog wel de IQ Puzzel.
    Morgen zien wij wel weer wat er komt
    Voor jullie in ieder geval veel plezier voor straks slaap lekker.

• 10 Juni 2011 - 06:51

Ed Duinkerken:

goed verslag veel plezier en eengoede reis

• 10 Juni 2011 - 07:05

Marion:

Hallo daar zijn we weer. Helaas voor de laatste keer. Eindelijk vakantie. Toch nog even genoten van jullie verslag en foto's. Laat George maar weel IQ puzzels doen hebben we over een poosje eens een ander soort gesprek. (hahahaha). Nou nog veel plezier en tot over 2 weken.
    Dikke kus (voor jullie allebei)

• 10 Juni 2011 - 13:48

Melanie:

Wat een prachtige foto's! Lijkt me heerlijk rustig daar. Zijn jullie al bij de schoenmaker geweest van "Ik vertrek"? Wel een beetje gek om George in de sneeuw te zien staan tijdens jullie zomervakantie... Geniet ervan en denk vooral niet aan je lieve collega's die zich helemaal in het zweet werken (hihihi) Groetjes van de Stigertjes

• 10 Juni 2011 - 16:09

Albert & Loes:

Hoi vakantiegangers.
    Hier ff een berichtje uit het nu wel erge natte Leiden. Dikke onweersbuien op dit moment. Wat goed om te lezen dat jullie het zo fijn hebben.En dat de zon maar weer eens gaat schijnen omdat alles nu eenmaal leuker is als de zon schijnt. Wij wensen jullie nog heel veel vakantieplezier to de komende weken. Liefs