Nog een dagje in Fussen. - Reisverslag uit Füssen, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Nog een dagje in Fussen. - Reisverslag uit Füssen, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Nog een dagje in Fussen.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

13 September 2011 | Duitsland, Füssen

13 september 2011
Hallo daar zijn we weer, geen idee wanneer we weer internet gaan hebben, want morgen rijden we weg van deze fantastische mega (ruim 100 plaatsen) camperplaats in Fussen. Nog geen idee waar we naar toe gaan rijden. Maar vandaag was weer een fantastiche dag. We werden wakker met een mooie zon die zo de camper inscheen. Eerst maar even broodjes halen voor het ontbijt. Helaas was het nog te fris om buiten te ontbijten. George is nog even aan het stoeien geweest met het licht van de camper, maar helaas die doet het nog niet. Morgen maar weer proberen. Rugzak ingepakt, wandelschoenen aan en op pad voor een wandeling van 12 km. Na twee uur lopen (!) en heel Fussen te hebben gezien hebben we het startpunt niet kunnen vinden. Oke dan maar terug naar de camper om de fieten te pakken. Een rondje Froggensee stond op het programma, eigenlijk hadden we geen idee hoeveel km het zou zijn. We begonnen met frisse moed aan de fietstocht. Oeps dat was makkelijker gezegd dan gedaan! Het was namelijk nogal heuvelachtig. We hebben behoorlijk vaak in de eerste versnelling gereden omhoog met veel zweten. Naar beneden dat ging super. Rond een uurtje of vier was het rondje Froggensee gedaan en ruim 30 km in de wielen. Behoorlijk voldaan en heel wat landschappen rijker vonden we zelf dat we toen wel iets lekkers te drinken hadden verdient. Nog even wat boodschappen gedaan, lekker gezeten en nog wat gegeten. Nu nog even het verslag en wat foto’s op de site zetten , lekker douchen en ons mandje weer opzoeken.
We hopen dat we snel weer internet hebben om jullie op de hoogte te houden waar we zijn.
Liefs George en Conny

• 13 September 2011 - 19:30

Diana:

Haha dat kasteel in Cochem ben ik in mijn jonge jaren ook nog geweest!
    En die laatste foto is inderdaad mooi. Ik zal Jan morgen even op de hoogte brengen dat hij even zijn oordeel moet geven, hij is vanavond pas laat thuis en dan lig al op 1 oor.
    Ben benieuwd waar jullie nu naar toe gaan. Doe voorzichtig en ik hoor het wel weer. Liefs Diaan

• 13 September 2011 - 19:48

Jan En Ria.:

ik dacht nog even kijken of er iets is binnen gekomen en ja hoor een verslag uit Fussen en een paar foto's altijd leuk voordat wij net naar bed gaan wat worden jullie sportief wandelen en fietsen leuk hoor ja soms valt een fiets tocht tegen wat de heuvels betreft maar denk maar zo wij hebben het weer gedaan top hoor.als jullie nog niet in de bedstee liggen slaap lekker en gezond weer op.
    kus en liefs.

• 14 September 2011 - 14:33

Smurfin:

Hallo daar in het zuiden. Wij hebben dezelfde route gevolgd toen wij naar Italie reden. Ulm etc. Mooi he. In Cochem zijn we ook eens geweest dat ligt toch ook aan het water en er is toch ook die grote kabelbaan. Nou jullie nemen het er wel lekker van hoor en zeker met dat mooie weer. Hier wordt het maar niks en daarom ga we ook maar naar Edingburgh want daar zal het wel prachtig weer zijn (???)
    Hoop dat jullie nog in Italie belanden, ook erg mooi hoor. Tot gauw

• 14 September 2011 - 19:38

Jan:

Wat ben jij een snelle leerling zeg ;)
    Mooie diagonaal vanuit de linkerhoek.
    Ht gebouw op een derde.
    Mooie spiegeling in het water en een mooi wolkenluchie.
    Ik ben trots op je........
    Nog een fijne vakantie.
    Gr Jan