We zijn er hoor!!!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu We zijn er hoor!!!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

We zijn er hoor!!!!!

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

23 Februari 2012 | Rusland, Moskou

Nou hierbij een eerste teken van leven uit Moskou. De reis is eigenlijk prima en voorspoedig verlopen. We waren zelfs een half uur eerder geland. Ja en dan maar zoeken waar je heen moet, nou gewoon de andere maar achterna lopen, want in het vliegtuig zaten bijna alleen maar Russen!Eerst maar weer langs de paspoorten controle, nou op Schiphol kijken ze niet vriendelijk, maar hier helemaal niet en ze zeggen ook nog eens niets. Enfin wij op weg naar de trein dat ging best wel goed, maar van hun taal kan je echt geen chocola maken. Na een half uurtje in de trein gezeten te hebben moesten we het avontuur aangaan om de juiste metro te vinden. Na wat heen en weer gevraag kwamen een zeer vriendelijke Rus tegen die ons ging helpen tot het eindpunt waar wij er uit moesten, hij is ook nog even mee gelopen naar buiten om te vertellen welke richting we op moesten lopen, lief he??? Nou wij lopen, de Rus had het wel goed uitgelegd, maar wat doen de Spruitjes, lopen gezellig de andere kant op!! Stom hoor. We vonden het al zo vreemd dat het om ons heen steeds grauwer werd. Hhhhmmm toch nog maar eens vragen en ja hoor, konde we dat hele eind weer terug lopen, we hadden nu wel voor de wind, dat was wel prettig als het sneeuwt. Ja echt alles is wit hier, gaaf hoor. Rond 21.00 uur kwamen we in het hotel aan, inchecken verliep soepel en snel. Hup naar de hotelkamer, alles even kijken en natuurlijk plassen, niet geheel onbelangrijk, toch?? Doen we de TV aan staat er in beeld Welkom Familie Van der spruit, gaaf he??
Nu zitten we beneden in het hotel want er moet nog gegeten worden. Voor jullie info het is nu hier 21.45 uur.
Onze avondwandeling heeft ons behoorlijk roosig gemaakt, dus we gaan op tijd onze kamer opzoeken.
Nou luitjes internet werkt dus!!
Lieve groetjes aan iedereen die dit leest.
Kus van ons

• 23 Februari 2012 - 18:00

Lenie:

Connie en George,

Jullie ook een hele fijne vakantie gewenst in Rusland.

Groetjes van de bovenbuurtjes van jouw pap en mam

• 23 Februari 2012 - 18:02

Karlijn:

Meer details dan plassen wil ik niet weten hoor!

Veel plezier en geniet van de sneeuw....

• 23 Februari 2012 - 18:06

Pap En Mam:

Wat een gaaf verhaal en dan nog wel met een rus praten sprak die Engels??
    Hoeveel graden is het nu wat zullen jullie genieten ( weer) van de sneeuw en was het eten lekker en een mooie kamer?
    ga maar lekker op zijd naar bed dan kunnen jullie er morgen tegen aan want als jullie dan weer de verkeerde kant op gaan zal het een lange dag worden maar wat maakt het uit het is toch een uitdaging in Moskou maar jullie zijn er toch maar gekomen hier alles okido hoor en dat is al heel wat.
    Wat leuk dat er op de t.v stond welkom familie van der Spruit was het ook goed geschreven ook ? lieverds ga morgen lekker genieten en maak er iets moois van gaan wij het ook doen ha ha ha kus liefs XXXXXXXXX

• 23 Februari 2012 - 18:21

Atie En Ton:

wat gaaf he,,,,zeker is het daar grijs,,,maar nu wit van de sneeuw,,,en dat hoord er een beetje bij toch,,,geniet ze he,,,lieve gr van ons ton en atie

• 24 Februari 2012 - 12:15

Pap En Mam:

Hier is alles lekker dus wat willen wij nog neer boodschappen in huis voor ghet weekend ja jullie hebben lekker een paar dagen om je geen zorgen te maken over boodschappen alleen lekker genieten en dat lukt vast wel kus liefs.

• 24 Februari 2012 - 12:19

Marion:

Nou de wandelschoenen en het termo ondergoed maar aan dan. Ik denk dat het een grote indruk op julie achterlaat. Ben benieuwd naar de foto's. xxxxxx