Op naar Slovenie. - Reisverslag uit Maribor, Slovenië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Op naar Slovenie. - Reisverslag uit Maribor, Slovenië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Op naar Slovenie.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

08 Mei 2012 | Slovenië, Maribor

Hoi allemaal,
Ja hoor we hebben weer internet!! Gauw even alles bijwerken. Eerst de verslagen dan komen straks de foto's.
Oh wat moesten we vandaag vroeg uit bed zeg. We hadden nog op het programma staan om naar de Spaanse Rijschool te gaan. Dit keer niet op de fiets, maar gewoon lekker met openbaar vervoer. Al met al koste dat ook nog een uur!! Maar om 10.05 uur liepen wij de rijschool binnen. Ze waren aan het trainen, wel leuk om te zien, na ongeveer 5 kwartier zijn we lekker iets wezen drinken op een terrasje, want jeetje wat is het warm!! hahahihi We hebben op 'HET' terras van Wenen gezeten, hmmmm de rekening was er dan ook wel naar na afloop. Lekker Sachertorte gegeten. Rond 13.00 uur reden we weg van ons plekje. Op naar Maribor in Slovenie. Bij de grens nog even een vignet gekocht. We zien bijna niets meer door het voorraam met al die vignetten!! De reis ging zeer voorspoedig, prachtig weer en een prachtige omgeving. Het was achteraf best nog wel een eindje rijden, wij waren dus ook pas om 18.00 uur op ons plekje. We staan op een prachtige camperplaats, een mooie plek om in de winter te skieen, we kijken dan ook zo de skihelling op. Lekker gegeten en nu zitten we alles bij te werken. Het was vandaag zo'n 25 graden!! Halen jullie dat ook? De avonden zijn nog wel fris, maar dat maakt niet uit. Dit was het voor nu en we hopen morgen weer iets te vertellen vanuit Zagreb.
Liefs van ons XXX

• 08 Mei 2012 - 18:38

Atie:

wat een geweldige verhalen,,,super hoor,,,hier is het koud en nat,,,2 dagen krijgen we redelijk weer en dan is het weer over,dus......lang weg blijven en genieten...

• 08 Mei 2012 - 19:03

Albert & Loes:

Leuk om jullie verhalen te lezen. En wat hebben jullie al veel gezien en lekker warm. Hier is het koud en lopen nog in onze winterjassen. Hier is het weer prut. Alleen met koninginnedag was het mooi weer. Op dit moment regent het. Jullie boffen maar met het weer wel gegund hoor maar wij willen ook ZON. Geniet er maar lekker van.
    Liefs van ons uit het koude natte Leiden

• 08 Mei 2012 - 19:14

Melanie:

Ontzettend leuk om te lezen allemaal! Ik krijg ineens ook zooooo'n zin om vakantie te gaan.... Geniet er lekker van en denk vooral niet aan je lieve hardwerkende collega's ;-)

xxx Melanie

• 08 Mei 2012 - 19:38

George En Conny Van Der Spruit:

Wat leuk om van alles van jullie te lezen en wat een leuke reacties, dat motiveerd ans wel om er op te blijven schrijven.
    Nico, dat was wel even zoeken, maar wel leuk dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan, heb je dat onderblok inmiddels al vervangen???????? Ja, jongen ik vergeet niks (ahum)
    Verder alle ORTECertjes werk ze en alle familie blijf ons lekker volgen en reacties plaatsen.

• 08 Mei 2012 - 21:41

Ruud En Marcella:

Wat gaaf om al die mooie foto's te zien, leuk hoor. We zijn al behoorlijk jaloers aan het worden:) Vandaag ook maar even wat reisgidsen opgehaald, maar gauw weer opgeborgen toen we de prijzen zagen ha ha ha. Het wordt voor ons gewoon tuintje aan de rijn ben ik bang. We zien wel.....
    Het regent hier nog steeds en het wordt er ook niet echt beter op helaas, het lijkt wel herfst:( beetje jammer om de zomer zo te beginnen, maar misschien word het nog wat als wij vrij zijn. Veel plezier verder nog en een dikke kus van ons

• 09 Mei 2012 - 06:34

Joan:

Hoi, wat een prachtverhalen allemaal weer. In Wenen ook alle bezienswaardigheden gezien, mooi he.
    Hier 30 graden dus maak je over de harde werkers maar geen zorgen hoor :) ????!!!!!Kijk wel uit in Kroatie dat je op de goeie camping gaat staan he :) Doeiiiii

• 09 Mei 2012 - 07:30

Renate:

Ha levensgenieters!!

Dat klinkt allemaal super zeg! Om antwoord te geven op je vraag; zojuist zag ik in de auto dat we de 15 graden aantikten! Ik moet er dan wel bij zeggen dat het verder druilerig is :(
    En ja, zoals je hebt gemerkt; we missen je!! De deuren zijn behoorlijk van slag blijkt, maandag heb ik kunnen regelen maar blijkbaar vindt het apparaat het fijner als jij het doet, haha! Ik neem 'm zo nog even onder handen, komt goed! Dank voor je mail en nu niet meer aan ons denken he?!

Geniet! XX Renate

• 09 Mei 2012 - 11:47

Marion:

Hallo luitjes, Nou ik moet zeggen dat Oostenrijk ook wel mijn favoriete land is en vooral als er heeeeeeeeel veel sneeuw ligt. Ben benieuwd wat jullie van Slovenie vinden. En het is waar wat Joan verteld zoek wel de goeie camping wat er is erg veel n-recreatie en dan moet je op de blaren zitten. hahaha.

• 09 Mei 2012 - 13:45

Diana:

Zoooooo...ik heb eens even bijgelezen. Liep natuurlijk weer zwaar achter. Wat leuk om alles zo te lezen. Heel veel herkenbaars! Praag, Wenen, heb veel dezelfde dingen gezien en gedaan als jullie. Bij Slovenie laat ik het afweten hoor, never been there. Schijnt wel echt super mooi te zijn, mijn broer is daar geweest en vond het een toppertje. Wat heerlijk dat jullie zo lekker aan het genieten zijn. En wat een bof dat jullie van dat goede weer hebben, het is jullie gegund hoor! Hier is het weer niet bijzonder. Heb deze week vrij, wilde met de jongens gezellige dingen gaan doen maar het komt er nog niet van. Niels is nu voetbaltoernooi doen. Ben erg benieuwd, hoop dat ze winnen dan mogen ze op voor het provinciaal kampioenschap. Afgelopen weekend nog lekker weekendje weg geweest. Was erg leuk, super gaaf zwembad en tal van andere faciliteiten. Klapkar is nog steeds niet uitgetest. Zouden we eigenlijk maandag doen maar Jan had opeens weer andere plannen. Pfff krijg het nu toch wel beetje op mijn heupen, wil dat ding nou wel eens zien en kijken wat er allemaal nog aangeschaft moet worden. Nou ja jullie zijn voorlopig toch niet terug dus kan toch nog niet aan de shop, eerst kijken of jullie nog iets in de aanbieding hebben. Lieve luitjes geniet nog lekker! Dikke kus.

• 09 Mei 2012 - 13:57

Pap En Mam:

Als het goed hebben jullie al bericht binnen gekregen dus ik laat het nu even af weten wij ook weer van jullie gaaf zijn wij ook geweest ja Wenen is gewoon heel bijzonder doei doei dikke kus

• 09 Mei 2012 - 15:18

Tante Leny:

hoi, nou ik had weer heel wat te lezen, en met die ogen van mij valt dat niet mee maar met de loep er bij, is het te doen, en ik wil toch wel weten waar jullie zijn.
    JULLIE MAKEN WEER WAT MEE, HOGE SCHOOL RIJDEN, WAT ZAL DAT PRACHTIG ZIJN.
    TROUWENS BEDANKT VOOR HET KAARSJE, LIEF DAT JULLIE ZOVER WEG AAN MIJ DENKEN.
    EN WEES ZUINIG OP JE SPULLEN, ANDERS KAN JE NIET MEER VAN DIE MOOIE FOTO`S MAKEN.
    EN HIER IS HET GEEN 25 GRADEN !!
    VOOR NU GROET UIT HILLEGOM.
    TANTE LENY