Laatste dag Medveja. - Reisverslag uit Medveja, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Laatste dag Medveja. - Reisverslag uit Medveja, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Laatste dag Medveja.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

12 Mei 2012 | Kroatië, Medveja

Hoi muppets,
Vandaag nog een dagje in Medveja gebleven, het weer zou nog goed vandaag zijn. George heeft vanmorgen brood bij de supermarkt gehaald, blijkt vlak naast de camping te zitten. Na het ontbijt zijn we naar het strand gegaan, maar vandaag mochten alleen de achterkanten in de zin, want gisteren waren de voorkanten wel erg hard gegaan met de zon. Na een paar uurtjes weer terug naar de camper, daar even lekker gezeten, want ja het klinkt misschien vervelend, in de zon was het echt niet uit te houden, sorry!!! Later in de middag nog op een terrasje aan het strand nog iets gedronken. Straks lekker eten (nasi) en verder zien we nog wel wat we deze avond gaan doen. Dus eigenlijk vandaag niets bijzonders beleeft. Maar als we niets laten lezen denken jullie misschien dat we geen internet hebben. hahahihi Morgen gaan we richting Pula dat is het uiterste puntje van onze reis, vandaar trekken we weer verder omhoog. Nou lieve mensen dit was het voor vandaag weer.
Trusten en toedeledokie
XXX

• 12 Mei 2012 - 16:04

Pap En Mam:

Kijk ik zet de p.c aan hup daar zijn ze weer wat ben ik toch een bofkont.
    Wat hebben jullie een lekker rustig dagje gehad is ook wel een goed hoor dus nu zijn de billen verbrand want dat hoort ook bij de achterkant lekker nasi hadden wij gisteren wij hadden wel zon maar een koude wind Pap naar de tuin met vriend Rinus het een en ander gedaan ik lekker naar het Park want op het eiland was plantjes markt en veel andere kramen muziek dus het kon niet meer stuk voor mij.
    Morgen een goede reis verder en voorzichtig, kus xxxxxxx liefs

• 12 Mei 2012 - 17:48

Snoes:

Heeeej Conny en George,

Oh, maak maar vooral leuke zonfoto's hoor, daar heb je ons hier helemaaaaal niet mee...
    Pfff, wij hebben het hier ook onwijs warm, en zitten net als jullie heeeeerlijk in het zonnetje, met wat lekkers te drinken....
    Conny, je moet de groetjes hebben van Imane, ze weet nu echt zeker dat je errrrrg aardig bent, nu ze je foto heeft gezien. Arme kind....

Ik vind het onwijs leuk dat ik de reis lekker kan volgen, en ik kijk nu al uit naar de volgende serie!

Liefs, Snoes

• 12 Mei 2012 - 18:23

De Buurtjes:

Het ziet er echt allemaal mooi en heerlijk uit !!!
    Kunnen jullie niet wat zon en warmte deze kant opsturen ?

Groetjes de buurtjes

• 13 Mei 2012 - 09:44

Albert & Loes:

Bij ons is het ook heerlijk warm, lekker zonnetje maar dan moet je wel
    achter glas blijven. Hahahahahaha
    Vandaag een schraal zonnetje maar wel lekker om even in de tuin met plantjes in de weer te gaan. Maar zou het lekkerder vinden om lekker in de tuin te gaan zitten maar dat zit er niet in. Tot de volgende keer maar weer. Enne geniet er maar lekker van. Ja neem wel de zon mee terug naar Nederland dat kunnen wij wel gebruiken. Alhoewel Albert en Ik in het voorjaar 5 weken zon hebben gehad en dat was heerlijk. Liefs

• 13 Mei 2012 - 11:10

Pap En Mam:

Eerst even bedanken voor de mooie Moederdag die jullie mij wensten wat dacht wat er gebeurde toen ik het zag ja hoor je weet het wel ik ben een jankerd zo blij was ik zo lief van jullie
    Maar wat erg dat het vannacht van dat nood weer is geweest alles binnen moeten halen wind en regen en 20 Gr minder warm lieve hemel wat erg maar ik ben blij dat jullie niets hebben en nu naar het Zuiden gaan daar is het vast wel beter.mag je zeggen het is maar 80 Km maar een en al kronkel doe in vredesnaam voorzichtig gave foto van Serena ja er was iets van een trekkerstrek of zo.
    ik zal vandaag ook nog even op jullie andere mail reageren maar ik ga nu lekker weer naar het balkon hoop dat jullie een rustige nacht krijgen wij horen het wel liefs hou van jullie XXXXX