Rustdag Pula. - Reisverslag uit Pula, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Rustdag Pula. - Reisverslag uit Pula, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Rustdag Pula.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

15 Mei 2012 | Kroatië, Pula

Joehoe!!!!!!!!

Hallo daar zijn we weer, met ons verslagje van vandaag. Nou dat gaat lekker , want vandaag hadden we weer een lekker rustig dagje in gedachten en dat is het ook geworden. We hadden dat ook wel van te voren zo gepland dat we als we in Praag, Wenen en Zagreb zouden zijn dat we dan ze veel mogelijk wilden zien in de tijd die we ons daarvoor hadden toebedeeld, en dat als we in Kroatië zouden aankomen dat we ons dan geen doelen hadden gesteld en dat dat voor ons echt heel rustig zou gaan worden. Zo ook vanochtend lekker rustig ontbeten in het zonnetje met een lekker brood uit de winkel hier op de camping. Daarna wilden we even op de fiets naar het hiernaast gelegen haventje rijden maar we hadden al snel in de gaten dat daar niet zoveel te beleven was, dus zijn we ook het gemakje terug gereden naar de camper en de rest van de middag lekker in het zonnetje gezeten en een tukkie gedaan. Heerlijk rustig, lekker vakantie. Vanavond nog even dit op de site zetten, filmpje kijken met een lekker borreltje en morgen gaan we dan richting Porèc, van waaruit we jullie weer zullen berichten hoe wij het daar vinden. Voor nu een lekker avondje ook voor jullie en tot de reacties!
Kus Conny en George

• 16 Mei 2012 - 06:37

Joan:

Hoi, wat gezellig toch om jullie verslagen te lezen. Ben benieuwd hoe jullie het in Porec vinden. Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden voor de reis naar Malaga morgen. Zie dat het daar 30 graden is. Nou nog veel plezier en tot gauw. Groetjes Joan en Klaas

• 16 Mei 2012 - 13:27

Pap En Mam.:

Hoi hoi hoe is het daar lekker uitgerust een dagje helemaal top goed gedaan want dat is het beste voor gevallen vrouwen dan kunnen jullie er weer tegen aan
    Wij vandaag ook een rust dag na gisteren.
    Toen wij thuis kwamen zijn wij echt meteen naar bed gegaan maar na een heerlijke lange nacht is het weer helemaal in orde met de oudjes.
    en morgen Hemelvaart dus heel Nederland een vrije dag en nu maar hopen op goed weer het is nu veel zon maar heel veel wind en die is gewoon koud wij hebben weer een trui aan. en jullie in het zonnetje een tukkie doen neem het er van hoor volgende week om deze tijd zittten jullie al weer een heel eind deze kant op dus wat zeggen wij altijd genieten zo veel jullie kunnen Kusssssssssssss Knufffffffffff

• 16 Mei 2012 - 14:26

Yvonne:

Hoi George en Conny, heel leuk om jullie verslagen te lezen. Vanaf Pula komt het mij natuurlijk heel bekend voor, want wij zijn (helaas) al weer een week terug. Ben benieuwd wat jullie van Porec vonden. Ben ook heel benieuwd of jullie Rovinj en Vrasr ook gezien hebben. Zo niet, allebei aan te raden en niet ver van Pula voor als jullie nog hebben. Heel veel plezier nog. Groetjes, Ton en Yvonne