Naar Bled - Reisverslag uit Bled, Slovenië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Naar Bled - Reisverslag uit Bled, Slovenië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Naar Bled

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

20 Mei 2012 | Slovenië, Bled

Hoi hoi,
Weer vertrokken van de camperplaats bij het hotel, 10,-- euro vor een nacht inclusief wc en douche. Zo Loes dan weet je dat ook weer. En vrijcamperen mag hier niet trouwens ook niet in Kroatie. En er zijn ook bijna geen camperplaatsen, dus ben je altijd aangewezen op een camping. Maar we hebben zoveel kortingskaarten mee (Camping Cheques, Best deal, NKC, ACSI etc) dat we nog maar gemiddeld voor 15,-- euro per nacht staan. Maar het was vanmorgen weer erg zonnig, dus lekker buiten ontbeten, daarna vertrokken, want we moesten weer een eind rijden (45 km). En dan zouden we in Bled aankomen. Nou de reis ging voorspoedig, geen files. hahahihi We waren er lekker op tijd, dus alle plek op de camping. He Henk we staan op camping Bled, hadden jullie daar ook gestaan. Wij vinden het een prachtige camping. Stroom eraan, fietsen van de drager en hup de omgeving van Bled ontdekken. Op de planning stond de Vingart kloof. Het zou zo 4 km zijn op de fiets, ja hoor hebben wij dat weer, alleen maar omhoog rijden en ook af en toe lopen. Maar toen we daar aankwamen zagen we dat het het zeker waard geweest is om zo omhoog te fietsen. Straks komen de foto's dan kunnen jullie zien wat wij ook hebben gezien. Nee Loes ook deze foto's zijn niet van internet gehaald!!!! Het is hier gewoon prachtig. Eenmaal weer terug zijn we met een gondel naar het eilandje gegaan wat midden in het meer ligt. Je mag dan de kerkklok bellen en meteen een wens doen. Wij natuurlijk ook gedaan. Naar het eilandje toe was de gondel vol en terug zaten we er maar samen in, super toch.
We hadden de helft van het meer al gefietst, dus toen we bij wat festiviteiten hadden gekeken zijn we het meer ook maar verder om gaan fietsen. Dus al met al een leuke en, vermoeidende dag geweest. Het weer was super vandaag, maar nu is de zon even achter de wolken. Morgen schijnt het weer iets minder te worden. Maar na zo vermoeiende dag laten we de kok in het restaurant lekker voor ons koken. We vinden zelf dat we dat wel hebben verdient. Straks komen de foto's en voor nu was dit het verslag. Nou luitjes we nemen er nog 1!!!! Lekkerrrrrrrrrrrrrr hoorrrrrrrrrrrrrr.
Liefs en een kus van ons

• 20 Mei 2012 - 16:18

Pap:

Hallo ja niet te geloven het zal geen lange worden want jullie weten dat is niets voor mij.doe voorzichtig en nog heel veel plezier zoen
    groeten Pap Jan
    Mam zegt goed gedaan die staat er bij.

• 20 Mei 2012 - 16:25

Pap En Mam:

Hallo nu ik nog even Pap stond bij mij ik zei doe jij een regeltje en niet te geloven hij zei ik probeer het wel maar wel kort.

Wat hebben jullie het toch voor elkaar maar alleen naar boven en dan is lopen ook niet lekker wat leuk om de klok te luiden goed zo altijd een wens doen baat het niet dan schaad het niet wat romantisch samen in de gondel leuk hoor.
    Ja vermoeiend maar als het een mooie dag is geweest jullie hebben gelijk laat dan de kok zijn best maar doen hoop dat het lekker was ik stop nog heel veel plezier Kus.

• 20 Mei 2012 - 18:12

George En Conny Van Der Spruit:

Kijk mam zo doe ik dat!! George had 2x op bewaren gedrukt dus kwam het verslag 2x op de site, maar nu is het opgelost.
    Kus van ons

ja ja zo lijkt het nog wat maar 2 x is nu ook weer niet nodig maar goed staat zo stom als er geen reactie bij staat.

Als het morgen niet zo vochtig is kan Pap naar de tuin vandaag was het niet echt lekker voor hem heeft zich heel rustig gehouden moest wel kon niet anders nu het avond is gaat het beter het is wat frisser maar Pap is er zo moe van maar ik hou wel de vinger aan de pols met vochtig weer gewoon lekker rustig thuis Oja Pap zegt net dat ik dat nog even moet zeggen in Italie een aardbeving voor dat gebied is het een zware maar misschien weten jullie het al.
    ik sluit de vergadering tot de volgende keer liefs

• 21 Mei 2012 - 08:44

Eveline:

Heey,

Nou jullie vermaken je prima zo te lezen... mooie foto's weer zeg! Geniet ervan...

Groetjes,
    Eveline

• 21 Mei 2012 - 12:26

Marion:

Hoi, hoi, nou voor het weer kunnen jullie nu wel terugkomen naar Nederland. Het is hier heeerlijk. Lekker weer aan het werk. Het is inderdaad een prachtig land. En als jullie weer terug zijn hebben jullie " altijd de foto's nog." De laatste week is in gegaan dus nog maar volop genieten.

• 22 Mei 2012 - 13:39

TANTE LENY:

HALLO, WERELD REIZIGERS, EERST EVEN DANK VOOR DE KAART, HEEL LEUK MET DE PLAATSEN OP DE POSTZEGELS, KAN IK EVEN WAT ZOEKEN.
    EN NATUURLIJK DE MOOIE FOTO`S ERBIJ, MET MENEER EN MEVROUW ALS KLOKKENLUIDER !!.
    JE KAN WEL ZIEN DAT JULLIE MOESTEN KLIMMEN HOOR, EN UITZICHT OP ZEE, HEEL MOOI, IK VIND HET ECHT WEL `N WERELD REIS HOOR, EN IK MAG ER `N BEETJE VAN MEE GENIETEN MET VERHAAL EN FOTO`S. HET IS HIER VANDAAG ERG WARM, DAT HEB JE IN DIT MALLE LAND, VANDAAG ALLES MORGEN NIKS.
    HIERBIJ HEEL VEEL GROETEN GOEDE REIS, EN DANK VOOR DE VERHALEN, LIEFS TANTE LENY

• 22 Mei 2012 - 14:49

Albert & Loes:

Zoals tante Leny al schreef het is vandaag zomers warm. Eindelijk lijkt het erop dat de lente op gang aan het komen is. Maar voor hoe lang? Geloof dat het vanavond al weer gaat onweren. Maar het weekend ziet er tot nu toe goed uit. Wie weet wordt het wel BBQ weer????
    Hoe is het weer nu bij jullie? Fijn dat je even schreef hoeveel je moet betalen per nacht, daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. Die kloof lijkt me wel erg mooi, hebben jullie daar nog gewandeld? Veel reisplezier nog. Liefs

• 22 Mei 2012 - 19:49

Pap En Mam:

1 Vraag mocht je in deze kerk wel zo schaars gekleed ?? jullie wensen wat af niet te geloven Kus.