Op bezoek bij Roeland - Reisverslag uit Schiefling am See, Oostenrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Roeland - Reisverslag uit Schiefling am See, Oostenrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Roeland

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

21 Mei 2012 | Oostenrijk, Schiefling am See

Het is hier fantastisch!!!
Lekker een avondje buiten gezeten en aan het skypen geweest met Serena. De verbinding was niet echt heel best. Maar wat maakt het uit, we hebben elkaar even gezien en gesproken. Na een prachtige dag, begon het ’s nachts te regenen en ja hoor het werd weer(3de dag)een bui van een dag. Maar ach eigenlijk maakte het niet zoveel uit want we moesten vandaag toch weer een eindje rijden en wel naar Schiefling am See!! The place to be!!!!
We zijn op kraamvisite geweest bij Roeland en Marieke, zij zijn op Hemelvaartsdag papa en mama geworden van een lekker kereltje genaamd Mattheis. We hadden al afgesproken om even langs te komen dus dat kwam goed uit. Daar aangekomen, staat er toch een kast van een huis!!!! Nog niet helemaal af, Roeland dat was wel een beetje jammer!! Hahahihi Geintje hoor, jullie hebben een onwijs mooi huis op een mooie locatie en een prachtig uitzicht. Na lekker bij gekletst te hebben zijn we op zoek gegaan naar een overnachtingsplaats. Nou dat was geen probleem, want je heb daar zoveel meren dus ook genoeg campings. Nog even lekker na zitten kletsen en tegen de avond zijn we nog met Roeland uit eten geweest. Was erg lekker, nog een snabs gedronken, nou ik geloof dat ik daar nog steeds last van heb!!
Het was even droog maar gelukkig begon het te regenen, nou dan maar lekker dichie tegen dichie onder de wol gegaan.
Trusten

• 24 Mei 2012 - 19:14

Pap En Mam:

Wat leuk op Kraam visite washet een leuk kereltje ?? zal best wel en leuk om dat te zien en een mooi groot huis vast wel op een mooie plaats maar ik denk altijd maar zo ons landje is ook mooi als je het wil zien want er komen hier toch ook buitenlanders genoeg.
    Was het het eerste kindje zullen ze ook niet zoveel kraam visite krijgen uit Nederland ? En zo je weet is het hier onwijs warm. en geen regen en dat zou wel eens lekker zijn.
    Toen ik Dinsdag bij Serena was stonden er nog mooie grote gele en rode tulpen te bloein bij jullie in de achter tuin maar ik denk dat het nu wel vergane glorie is met die warmte .
    lieverds doei doei voorzichtig en houden van jullie