Weg uit Munchen. - Reisverslag uit Günzburg, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Weg uit Munchen. - Reisverslag uit Günzburg, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Weg uit Munchen.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

25 Mei 2012 | Duitsland, Günzburg

Na een fantastische middag in Munchen, een goede nachtrust en een goed ontbijt, hebben we alles weer ingepakt om nogmaals Munchen in te gaan. Vandaag stond nog op de planning om het Olympisch Stadion en Sloss Nyphenberg te gaan bekijken. Eerst maar een plekje gezocht voor de camper, nou daar doen we niet zo moeilijk meer mee hoor, gewoon maar ergens langs de weg parkeren!!! En weer op de fiets verder. Eerst maar het Olympisch Stadion bekijken, nou daar was het een drukte! Er waren namelijk de Special Olympics van Duitsland. Meteen maar even wat wedstrijdjes gekeken, je mocht immers toch overal zo doorlopen. We hebben wij Judo, Basketbal en Zwemmen gekeken. Wielrennen was net afgelopen, maar George heeft toch nog maar even zijn banden op laten pompen. Nog even staan praten met een paar Nederlandse meiden die daar stage liepen. Nou Serena dat had ook nog wel wat voor jou geweest!! Het stadion op zich zijn we niet in geweest. Na een paar uurtjes waren we klaar bij het Olympisch Stadion en nu maar weer de bordjes volgen naar Sloss Nyphenburg. Het was nog ongeveer 3 km fietsen. Nou zeg wat een inmens Sloss is dat zeg, het gebouw op zich is wel mooi maar de tuin is een beetje kaal. We moesten weer verder maar eerst maar even boodschappen gaan doen, want je weet maar nooit wanneer je weer iets tegen komt. Na ongeveer 100 km zijn we een camperplaats gaan zoeken en ook dat is gelukt. Nog even van het zonnetje genieten en lekker eten. Helaas waaide het nogal en het koelde snel af, dus we hebben niet al te lang buiten kunnen zitten. Nog even gekeken hoeveel km we wilde rijden de volgende dag en daarna onder de wol.
Dikke kus van ons

• 27 Mei 2012 - 12:04

Pap En Mam:

Je zal het schoon moeten houden of de ramen lappen ben je een jaar mee bezig en dan weer van voor af aan.

Fijn dat de Meiden goed zijn aangekomen die gaan ook genieten hoor kijk maar niet naar de tijd van sturen klopt niets van.

goede reis verder nog heel even genieten en dan Home Sweet Home.