Op naar de ruige rotswanden, - Reisverslag uit Veulettes-sur-Mer, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Op naar de ruige rotswanden, - Reisverslag uit Veulettes-sur-Mer, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Op naar de ruige rotswanden,

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

12 September 2012 | Frankrijk, Veulettes-sur-Mer

Na een fikse buien (’s nachts) was het een frisse ochtend toen we wakker werden. Moet eigenlijk in Nederland ook zo zijn dat het alleen ’s nachts regent. Hahahihi Na het ontbijt, de bakker kwam langs op de camperplaats, ach hij hoefde maar 180 campers te voorzien van brood (!) zijn we vanuit Honfleur richting Etretat gegaan, we wilden graag de ruige kust van Frankrijk bekijken en natuurlijk de krijtrotsen. Nou dat is helemaal gelukt want precies bij Etretat ligt dat krijt- gebeuren wat je op alle kaarten ziet. Dus als je een kaart wil versturen met iets hier uit de buurt kom je bijna niet om deze afbeelding heen. (die wij in het echt hebben gezien!!!!!!!!) Best wel leuk, en die wanden hier zijn echt hoog en steil man, toch gauw zeventig tot honderd meter hoog en als je dan bij de rand staat is dat best wel hoog. Na Etretat zijn we door gereden naar Fecamp om daar even wat te eten en ook nog even naar de krijtrotsen te kijken, fasinerend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarna op zoek naar een plekje om te slapen, en…………………………….gevonden in Veulettes sur Mer en…………………. we staan aan de boulevard met zicht op…………………………………………….. een krijtrots massief met nog 50 andere campers!!!! G@dver heb die dingen nou wel genoeg gezien. En we zijn zo geliefd bij onze buren van gisterenavond in Honfleur want die staan nu weer naast ons terwijl we niet eens met elkaar hebben gesproken maar ja, onze uitstraling he. Met de wifi gaat het hier wel een beetje moeizaam er is bijna geen camperplek waar we even lekker kunnen internetten en ook in de dorpjes waar we zijn is geen onbeveiligde te vinden via welke we even onze bevindingen kunnen meegeven aan jullie. Misschien morgen, dan is het de bedoeling dat we in de haven van Calais terecht gaan komen om daar een nachtje te staan en wie weet hebben we daar wel even een goede verbinding. Het weer is minder dan de eerste paar dagen, wolken en zon wisselen elkaar af en heeeeeeeeeeel af en toe overdag een drupje. Tot morgen maar weer. XXXXXX