Een rollende camper!!!!! - Reisverslag uit Calais, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Een rollende camper!!!!! - Reisverslag uit Calais, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Een rollende camper!!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

13 September 2012 | Frankrijk, Calais

Bbbbbrrrrrr wat was het een nacht zeg, ja we stonden prachtig bijna op het strand, maar we hadden het kunnen weten aan het strand kan het nog wel eens wat waaien!!!!!!!!!!!! We hadden gekeken het zou max windkracht 5 worden. Nou het werd dus zeker windkracht 8 met heel veel en harde regen!!! Rond een uurtje of 1 ’s nachts vonden we het niet meer zo leuk, de camper stond te schudden niet normaal meer. Maar waar ga je naar toe om 1 uur ’s nachts! Want het schudden was echt niet meer normaal we dachten echt dat de camper om zou rollen!!!!!!!!!!1 Nou ja even gekeken en iedereen bleef staan, dus wij ook maar, kussen op je hoofd en slapen maar. Toch nog een paar uurtjes geslapen, gelukkig. De volgende ochtend scheen de zon en de bakker kwam langs dus alles weer vergeten. Vandaag zijn we richting Calais gereden, o jee dat wordt ruim 250 km gassen, gaan we dat halen?? Ja hoor we hebben het gehaald, we staan in Calais. Eerst maar even op de fiets Calais onveilig maken. Nou dan ben je gauw klaar hoor, want een echt centrum kennen ze niet, na een uurtje zijn we weer richting de camper gegaan. De pier nog even afgelopen. Borretje, eten, douchen en nu zitten we in een pub om even te internetten. Morgen gaan we Frankrijk alweer uit om een plekje te zoeken in België.
Doei en de mazzel!!!!!!!!!

• 14 September 2012 - 11:30

LENY:

HALLO, VACANTIEGANGERS.
    VANMORGEN AL DE REISVERSLAGEN GELEZEN, IK HAD NAMELIJK GEEN P.C. HET HELE SPUL WAS OP !!!
    DUS MAAR DIEP IN DE KNIP EN ALLES NIEUW, HEERLIJK HOOR.

WAT MAKEN JULLIE WEER MEE, HEERLIJK OM ALLES TE LEZEN EN NIET TE VERGETEN DE PRACHTIGE FOTO`S.
    EN WAT IS HET `N PRACHTIGE SITE GEWORDEN, COMPLIMENTEN.
    , VOOR NU VEEL GROETEN EN GENIET MAAR, IK ZIE HET,
    GROETEN lENY

• 14 September 2012 - 15:14

Pap En Mam:

Deze ook nog even gelezen maar het is weer heel wat, wat jullie mee hebben gemaakt.
    Hier is het redelijk moe moe en nog eens moe.
    Moet alles rustiger doen wij hopen alleen dat wij zondag naar de najaars taptoe kunnen in het park wij kijken er echt naar uit maar wat niet gaat gaat niet en dat is wel heel jammer.
    Wanneer zijn jullie denk in de Poel?? voorzichtig liefs kus voor jullie