Aangekomen bij de Plitvice - Reisverslag uit Plitvički Ljeskovac, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Aangekomen bij de Plitvice - Reisverslag uit Plitvički Ljeskovac, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Aangekomen bij de Plitvice

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

19 Augustus 2013 | Kroatië, Plitvički Ljeskovac

Hoi hoi allemaal,
Zoals jullie hebben gemerkt hebben we even internet, zeker zolang we hier staan. Maar na een kabbelende nacht aan de Drava en een stevig ontbijt zijn we vanuit Cirkulane vertrokken naar de Plitvice Meren in Kroatië. Alle grenzen overleeft, makkie want Conny reedt!!! Het blijft toch vreemd als je de grens van Slovenië - Kroatië passeert dat je 2x je paspoort moet laten zien. Maar ja ze willen het zo, dan krijgen ze het zo. Hahahihi Het eerste stuk gereden via de snelweg, maar het laatste stuk (80 km) over een binnendoor weggetje, nou dat ging niet snel. Geen probleem we hadden toch nog niet het plan om de Plitcive Meren te bezoeken. We werden heel aardig ontvangen door de beheerder en we mochten zelf weten waar we gingen staan, die Kroaten zijn niet zo moeilijk. Al was het in zijn voortuin, en wat denkt je waar we staan? In de voortuin. Omdat het hier een beetje heuvelachtig is en de camperplaats iets omhoog loopt, is dit niet goed voor Conny om te slapen, zij wil graag zo horizontaal mogelijk. Wat gedronken, verslagen op internet gezet en lekker zitten kletsen met een familie uit New Zealand, gaaf om hun verhalen te horen, denken jullie dat wij lang weg zijn, nou hun zijn als ze in december terug gaan een jaar onderweg geweest. Maar ja, wie weet, komt dat er bij ons ook nog eens van!!!!!!
Inmiddels staan er zo’n 20 campers, dus de beheerder heeft een goede dag/nacht.
George heeft lekker eten gemaakt op de skottlebray, we hebben ervan genoten. Lekker gedoucht en nu genieten van ons uitzicht. Goed uitrusten van het Nationaal Pak de Plitvice Meren schijnt erg groot te zijn. Dus voor zo welterusten en we hopen morgen wat mooie plaatsje van de meren te laten zien. Voor degene die het leuk vinden er staat op dit moment 1625 km op de teller, dus voor gemiddeld 1000 per week zijn we deze week al ruim over onze taks.
Lieve groetjes van ons.

• 19 Augustus 2013 - 21:09

Gert Jan :

Hoi Conny en George,

Plitvic meren doet oude herinneringen boven komen. We hebben ooit een keer op vakantie in Istrie de euvele moed gehad om een dagje naar de Plitvic meren te rijden. We hadden ons alleen wat vergist in de reis maar de meren waren geweldig! Genieten dus. Gelukkig hoeven jullie niet terug naar de camping-:)

Goede reis,

Gert Jan en Linda

• 20 Augustus 2013 - 07:39

Marion:

Hoi, hoi, ook ik heb goede herinneringen aan deze buurt. Ben er vroeger vaker geweest. Dat was zo ongeveer tig jaar voor Christus geloof ik, maar goed. Lekker eten ook zo te zien. 2 worstjes voor conny en een voor George zeker. haha.

• 20 Augustus 2013 - 08:40

Smurfin:

He hallo, ja hier eindelijk bericht van de smurfin. Heb het hier beredruk nu de baas weg is. Maar heel leuk jullie verslagen weer te lezen. Inderdaad al weer heel wat kilometertjes erop zitten. Je hebt toch een paar mooie plekjes in Europa he. Denk dat het beneden in Kroatie ook mooi zal zijn. Zie de verslagen wel hiervan want mijn GROTE smurf wil daar volgend jaar misschien ook naar toe. Nou geniet er nog maar lekker van de komende "5" weken :) Tot gauw maar weer kijk alweer uit naar jullie volgende verslag.
    xx

• 20 Augustus 2013 - 12:47

Renate:

Wat klinkt het heerlijk zeg! En wat een practige plek hebben jullie nu al te pakken :) Tís dat jullie al getrouwd zijn anders was het een mooie gelegenheid om de vraag te stellen, ik heb 'm daar met "ja" beantwoord!! Geniet lekker en tot over heel lang!

• 20 Augustus 2013 - 20:21

Pap En Mam:

Hoi hoi,
    Zo te lezen gaat het helemaal geweldig ja ja al heel wat Km onder de wielen zitten,hoe oud waren die N-Z landers maar ja isschien komt het ook nog wel als is het dan niet zo lang Loes en Albert vinden het ook geweldig om met de Camper door N-Z land te gaan al is het niet zo lang als die jullie hebben gesproken.
    Fijn dat de mensen makkelijk zijn maar jullie zijn ook aardig en dat scheelt.
    ja raar om 2 x je paspoort te laten zien Maar ook weer leuk om het mee te maken.

Hier is alles goed gelukkig Vanmorgen thuis, vanmiddag wezen lunchen met Marianne heerlijk was het.
    En daarna met Marianne naar het ziekenhuis, en hier warm gegeten en even buiten gezeten het is nu nog lekker,20,00 uur Pap loopt wat klusjes te doen de trombose bloed uitslagen zijn steeds beter fijn hoor.

Ton en Atie gaan donderdag ook op vakantie hoop dat ze het heel fijn hebben, zo ook jullie weten weer iets uit Sassenheim geniet veel liefs kus _Pap en Mam,xxxxxx