Rustdag!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Tonnarella, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Rustdag!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Tonnarella, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Rustdag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

09 September 2013 | Italië, Tonnarella

Zoals jullie weten hebben we vandaag een “rustdag” ingepland. Dan kan het dus gebeuren dat we dachten niet zoveel te melden te hebben. Nou bijna niets dan, want toen Conny in de camper was riep zij ineens, kom eens kijken, en jawel nadat wij gisteren konden melden dat wij een huisdier hadden die toen nog buiten op de stenen liep hebben we er nu echt één want er liep zo’n hagedis door de camper. Voor even, want het beestje is er met zachte hand (lees met een kolere klap) uitgebonjourd. Dus naast de “gewone” dingen zijn we vandaag met behulp van de navigatie even op de fiets boodschappen wezen doen in een dorpje of twee verderop en op de terugweg dankzij de navigatie in minder dan de helft van de tijd van de heenweg weer teruggekomen. Raar ding die Garmin heen over bergen en door dalen en terug alleen maar naar beneden en de helft korter. Verder weinig te melden, dus tijd voor ons om wat vragen te beantwoorden die in de loop van onze reis aan ons zijn gesteld! Hier komen de meeste antwoorden en voor diegene die zijn vraag niet beantwoord ziet stel hem gerust nog een keer!
Reacties van ons,
Pap en Mam; Ja wij vonden de foto's ook erg goed gelukt. Cefalu, helaas niet gehaald!!
Klopt volgens mij lezen de meeste het op het werk. Nazomer (!) het was hier vandaag 30 graden.
Een heleboel camperplaatsen zijn onder doek vanwege de warmte. Nee hoor, het is hier niet echt goedkoop ook Kroatië niet, Bosnië wel.
Loes en Albert
Wij hebben het zalig en al over de helft, wat gaat het snel. Morgen even de planning doornemen of we alles gaan halen. Ja, de tijd gaat snel, voor ik het vergeet, een fijne vakantie. hahahihi
Peter en Alberdina; Rode huid! We zijn nu nikkertjes aan het worden.
Linda en Gert Jan; Aan de Noordkant zijn de wegen beter, de mensen aardiger, maar de wegen nog wel smal en veel troep.
Marion; Ja het is goed dat we van elke dag een verslag maken, want ik weet nu al niet meer wat we de eerste week gedaan hebben en waar we geslapen hebben.
Henk en Erika; Overtocht is prima gegaan. George heeft het zonder een pilletje gedaan. Ja, helaas geen Hvar, was minder weer en mistig, dus vonden we het zonde om daar naartoe te gaan.
Debbie; We hebben het zalig. Hoe was jouw stedentripje?
Ed; Weten we toch dat het goed bedoeld is.
Ton en Atie; We hebben het super. Hoe was jullie vakantie?
Tante Leny; Leuk dat u alles leest en de foto’s kijkt.
Serena; Met al deze afstanden die we per dag afleggen ben ik elke dag verreisd!! Hahahihi Straks in 1 ruk naar Napels, zal wel niet lukken, maar ja, ben nu me billen al aan het insmeren. En die handdoek was een grapje, papa heeft echt met natte voeten met zand in zijn slippers gelopen.
Louis Funcke; Zeker druk met tennis, we lezen niets van je!!! Na al die opmerkingen wil Conny kennis met je maken!!!!!!! Maak je borst maar nat.
Smurfin; Blijven oefenen met “mooie” foto’s maken, of George moet met je mee op vakantie!!! Haaaaaa
Diana, Studiereisje naar Sicilië???????????
Nou dit waren wat wij dachten de vragen die door jullie zijn gesteld verder staat morgen de overtocht naar het vaste land op het programma en dan gaat het richting Napels om ergens tussen hier en Napels weer een plekje voor de nacht te vinden. Dus arrivederci Sicilië en op naar het vaste land!
Verder nog deze Italiaanse spreuk, buonanotte e domani di nuovo in salute. XXXXXXXX

P.S. De hagedis heeft de klap trouwens niet overleefd.

• 09 September 2013 - 23:26

Loes:

Vandaag oud brood gegeten?
    Niet naar de bakker geweest vandaag?
    Albert gaat morgen naar de beurs in Hardenberg en komt donderdag avond laat thuis.
    Ik nog drie dagen werken en dan vakantie. Wij hebben er erg veel zin in.
    Nog ff naar de warmte. Hier regent het vandaag al de hele dag.
    Succes morgen met de overtocht. Verder niets te melden hier.

Nog heel veel plezier globetrotters.

Liefs uit het natte regen.

• 10 September 2013 - 07:42

Marion:

Nou George, zeker je zwembandjes vergeten, o nee die zit van voren.

• 10 September 2013 - 14:03

Louis Funcke:

Een hele mooie foto van Conny in het water heb ik jou nog niet zien doen HELD
    DOEI.........geniet er maar van

• 10 September 2013 - 19:22

Alberdina Lodder:

George/Kees,

Gisteravond de eerste wedstrijd gespeeld tegen bco2. Team van Fons en maten. Zij hadden de eerste wedstrijd met 7-0 verloren van hun maten van bco1(Ivo ). Wij wonnen gisteren met 5-2. De lange en ik wonnen vrij makkelijk en Gerard was helemaal niets. Dus als je nog wat te slaan wilt hebben, dan heb ik nog een vrijgezel over. Leuk jullie reacties te lezen. Ik heb het idee dat jullie het goed naar de zin hebben. Veel plezier verder en tot horens. Gr. Peter

• 10 September 2013 - 20:58

Pap En Mam:

Zo een lekker rustdag helemaal top hoor bedankt voor de antwoorden maar de andere vragen daar horen wij wel weer eens iets van kan mij echt indenken dat je alle dagen niet meer weet wat is het dan fijn met de reis verslagen.
    Ach zonde van de hagedis maar ja dood is dood en dan er nog een met een rot klap er uit werken is helemaal zielig.

Vandaag dinsdag vanmorgen even naar dorp geweest heb een hele mooie Poncho gekocht voor op de scoot Maar Serena zegt het is geen Poncho het is zo iets wat Maxima ook altijd om heeft weet ik hoe dat heet Serena heeft hem ook om gehad in on vol ornaat voor de spiegel en ze heeft even gezegd hoe ik het het beste kon doen als het niet zo koud is en een vest er onder daar is die voor.

Na het eten nog lekker even gezeten met elkaar en Serena om half 8 naar huis douchen en dan ging ze lekker naar bed.
    en wij gaan nu ook vroeg want het is hier werkelijk nood weer regen en harde wind de boom aan de overkant had het slecht Serena zei straks waait die om als die daar maar niet deze kant op valt maar nee hoor hij staat er nog stevig op zijn wortels.

Ja voor Loes en Albert schiet het ook lekker op ook lekker er tussen uit lieverds ik stop er mee liefs kus en tot de volgende keer .

P.S jippie een mailtje dank daar voor.

• 10 September 2013 - 22:41

Sylvia:

Dierenbeul, dat vind ik nou echt zielig voor die hagedis...had je
    geen doek kunnen pakken, die beestjes doen niks...jullie hebben de
    hagedis toch wel begraven he? Hier gaat ook alles goed...ook op het werk....
    Ter info Conny, ze heeft een "Witte" mutatie verzonden (dat zei Ed) hihihi
    Ik wens jullie nog veel plezier xxx

• 16 September 2013 - 13:52

Debbie:

Hi die hi wereldreizigers,
    Ik lees het idd mooie verhalen en avonturen, dat zal wel weer wennen worden als jullie terug zijn, (bijna) terug in het gareel :-)
    Betreft het stedentripje Marrakech, dat was top een heel ander land, cultuur en zeer hektisch, maar wel prachtig. Mooie dingen gezien en gedaan. Het Atlas gebregte beklommen tot 1900 meter en vanaf die hoogte genoten van een prachtig uitzicht. Dus al met al was het zeer de moeite waard. Nu nog 2 weken werken en dan toch nog maar een weekje naar Turkije met Diana en Mirjam, gezellig met z'n 3-en (daar ben dan wel weer aan toe hahaha) Dus als jij weer terug bent, dan ben ik net weer weg :-( maar ik wens jullie nog heel veel plezier de laatste 2 weken ga nog heel erg veel genieten en doe vooral voorzichtig. Dikke kus Debbie