Bij de wijnboer - Reisverslag uit Vasto, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Bij de wijnboer - Reisverslag uit Vasto, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Bij de wijnboer

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

13 September 2013 | Italië, Vasto

Na weer een lekker avondje onder de luifel en om 00.00 uur vuurwerk, geen idee waar dat voor was, het was wel mooi, zijn we ondanks dat het vrijdag de 13de is toch maar ons bedje uitgekomen. Na een stevig ontbijt (hahahhi) hebben we het prachtige Pompeï verlaten (met een paar regendruppels) om richting de Oostkant van Italië te gaan. Maar met nog geen idee waar we gingen eindigen deze dag, leek het ons handig maar weer eens de koelkast bij te vullen. Dus al met al reden we rond 10.30 uur weg richting Pescara. De routeplanner gaf wel een hele vreemde route aan, eerst naar Rome en dan oversteken. Nou dat leek mij (Conny) niet zo goed plan, dus de kaarten er maar bij pakken en zelf plannen. Ja, ik ben van de planning en George van het rijden, want hier wil ik echt niet rijden, ze rijden als dwazen hier!!! Nou dat plannen gaat hartstikke goed. Omdat er volgens de boeken niet zoveel camperplaatsen zijn in de omgeving van Pescara en wij niet zelf in de stad willen staan, zijn we 75 km voor Pescara gestopt, nou wij wisten echt niet waar we terecht zouden komen, we moesten namelijk over onverharde paden. Maar zoals wij nu wel weten zijn dat vaak de mooiste plekken. En inderdaad dat klopt, een prachtig camperpark en rondom in de druivenranken op een heuvel en ………………. 500 meter vanaf zee. Wat wil je nog meer, nou niets. Het sanitair is niet veel, maar dat zijn we nu wel al gewend, want dat is in heel Italië niet super. En we staan er met wel 3 campers, ja we kunnen wel merken dat hier in Italië het seizoen toch wel zo’n beetje voorbij is!!! Nog even de heuvel af en aan het strand gelegen, gelukkig voor George was het een kiezelstrand!!! Dus zoals jullie lezen hebben wij het vandaag rustig aan gedaan. Morgen gaan we bij Ancona het binnenland een stukje in, kijken wat daar te beleven is.
Fijn weekend allemaal!!!¬¬

• 16 September 2013 - 18:33

Serena:

Mooie fotooooo!

• 16 September 2013 - 18:59

Pap En Mam:

ik moest zo lachen dat er boven stond Bij de Wijnboer,het was net als je weer eens voorlas bij de kinderen volgende verhaaltje b,v bij de kippen boer sorry ik bedoel het echt leuk hoor maar ja ik moest er gewoon aan denken en lachen

Nou wat hebben jullie het druk gehad als wij de foto bekijken wat een werk hebben jullie daar aan gehad maar wel onwijs mooi dat moet ik ook weer eerlijk zeggen, hen je op George zijn schouder gezeten om de bovenste er op te leggen?

Natuurlijk meid ben jij van de planning dat kan een vrouw beter ik moest het bij Pap ook doen maar ja de een durft weer goed te rijden in dat gekke verkeer daar laat het maar over aan George hoor.

Zo even het binnen land in naar Ancona weer eens iets heel anders.

Ik sluit de vergadering en tot de volgende keer veel liefs kus en kijk uit in de binnenlanden hoor.
    Maar daar zijn jullie nu al geweest natuurlijk ha ha ha .