Weer aan de Oostkust - Reisverslag uit Rimini, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Weer aan de Oostkust - Reisverslag uit Rimini, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Weer aan de Oostkust

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

15 September 2013 | Italië, Rimini

Zo, na een mooi nachtje slapen op de parkeerplaats bij de druipsteengrotten, zijn wij om 10 uur vertrokken naar Rimini of waar we daar in de buurt ook maar zouden stranden. Nou wij zijn gestrand in Riccione op ongeveer 10 kilometer van Rimini. Mooie camping (!!!!) waar we nu staan, ja we staan op een camping want we hebben stroom nodig voor al onze elektrische apparaten. De I-pad was al helemaal uitgevallen geen enkel procentje stroom meer en dat is toch wel lastig aangezien je offline naar campings kan zoeken maar dan moet tie het wel doen!!! Dus alles maar goed opladen en dan kunnen we ook weer een paar dagen op camperplaatsen staan. Nadat we dan ook ons plekje op de camping hadden gevonden eerst maar de apparaten onder stroom, toen even naar Riccione gelopen meteen wat gegeten en daarna de fietsen van de drager voor een ritje langs het strand richting Rimini. Onderweg naar de camping vonden we het al verdacht druk met motorrijders en wat bleek je had hier de GP San Marino. Achteraf kon je zie hier qua geluid zo horen racen. Nou, op ons gemakje langs het strand naar Rimini gefietst, een mirakel, één aaneengesloten stuk van strandtenten van Riccione tot aan Rimini, met andere woorden een stuk van ongeveer 10 kilometer alleen maar strandtenten naast elkaar. In het centrum van Rimini nog even staan kijken bij een straatoptreden van twee van die mafkezen die je toch wel voor een tijdje kunnen boeien met hun capriolen, nog wat andere bezienswaardigheden bekeken en daarna weer op ons gemakje teruggereden naar de camping. Daar waren we achteraf precies op tijd want we hadden net de fietsen neergezet en toen vielen de eerste druppels regen en dat werd nog een aardig buitje van een uurtje, maar met nog steeds 24 graden makt dat niet uit. De regen komt hier goed van pas, want alles staat droog. Dus dan maar in de camper eten, inmiddels is het alweer droog en zitten we met de laptop onze belevenissen van vandaag aan jullie te typen.
Morgen stond er eerst een rustdag (!!!!) op het programma maar we hebben nu toch besloten om met de bus naar San Marino te gaan, hebben we alleen een probleem want die gaat al om 8.15 uur van de camping weg, dus dat wordt de wekker zetten om op tijd te zijn. Dus morgen op waarbenjij onze belevenissen in San Marino, voor nu tot schrijfs en werkse van de week, wij gaan onze vijfde vakantieweek in en het voelt als onze zoveelste want wat hebben we al veel gezien. Groeten en tot ziens, Conny en George.

• 17 September 2013 - 20:42

Pap En Mam:

Jeetje kom ik er nog een tegen ik had het wel gelezen maar er niet op terug gedaan.

Ja hoor jullie hebben al heel veel gezien toch heel fijn.

Maar ik weet niet veel hoor dus ik gebruik het maar even voor wat wij hebben gegeten lekker en gezellig met Serena.

Serena had bloemkool gekozen met Oma worst en saus met ham en kaas ijs met slagroom en wafels toe na even uit buiken is Serena naar de sport gegaan.

Serena had voor Opa en Oma ieder een kermis zuurstok mee maar ze zei wel ik zachte zuurstokken genomen dat is beter voor oude mensen maar het is wel heel erg lief wij hebben ook gezegd als je meer wil komen eten prima hoor want ze kan nu niet eerder als volgende week donderdag Serena heeft wel het menu weer vast gesteld.

Voor nu veel liefs kus Voor jullie van ons.