In Bibbiena - Reisverslag uit Bibbiena, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu In Bibbiena - Reisverslag uit Bibbiena, Italië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

In Bibbiena

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

17 September 2013 | Italië, Bibbiena

Hoi luitjes,
Na een winderige nacht (nee, wij waren het niet!) zijn we toch maar onder de wol vandaan gekomen. Gisteren wisten we nog niet wat we zouden doen, blijven of verder rijden. De weerberichten waren niet echt gunstig dus na het ontbijt en nadat we de Wi-Fi uren hadden opgemaakt zijn we vertrokken. Nou we reden nog maar net en toen begon het flink te regenen. We hadden Florence in de tomtom gezet, maar later bedachten we ons dat we toch eerst nog even iets naar beneden het binnenland in wilde, dus omgekeerd en Bibbiena in de tomtom gezet. Inmiddels was het weer droog en de zon liet zich ook af en toe zien, dat was maar goed ook want we moesten een paar bergen over met van die lekkere haarspeldbochten. De tomtom wilde ons nog een weggetje insturen van zo ongeveer 20% helling, nou dat hebben we maar niet gedaan. Uiteindelijk was de verplaatsing prima te doen en zijn we in Bibbiena aangekomen. We staan in de heuvels van Toscane, op een landgoed, alleen jammer dat het weer vandaag niet echt mooi is. Nog even buiten gezeten, maar we zitten ook vrij hoog en dan is het dus automatisch kouder. We wisten dat het weer vandaag iets minder zou zijn, maar volgens de planning moet het morgen beter worden. We staan ongeveer 90 km vanaf Florence dus kijken of we dat morgen gaan halen!!!! Eigenlijk dus vandaag niet veel beleeft, een “rustdag”. Morgen hopen we jullie meer te vertellen. O ja, terwijl ik het verslag zit te typen heeft onze knutselaar nadat hij vorige week het scherm van het netbook vast heeft gezet, nu de muis uit elkaar gehaald, schoongemaakt, en weer in elkaar gezet weer en verdraaid het werkt allemaal weer naar behoren. Knap kereltje toch is tie niet alleen maar mee om te chaffeuren. Doei doei.

• 19 September 2013 - 21:05

Alberdina Lodder:

Conny, je mag tegen je knutselaar zeggen dat we met 4-3 gewonnen hebben. De lange verloor zijn partij tegen Cees pols in naar ik dacht 8 beurten, dus vandaar het derde punt naar de anderen. Waar zit je nu precies? Wij zaten aan de kust onder Cecina in een plaatsje bibbona. Groeten en voorzichtig? Gr. Peter en Alberdina.

• 20 September 2013 - 20:10

Pap En Mam:

Zo bibbiena en was het nog wat of viel het tegen? Ja wel jammer dat ht kouder was jullie zijn verwend dus verpest maar wij hebben het weekend zeker 20 Gr en dat voor eind September.

Nee wij klagen niet hoor s"nachts regent het soms pittig Loes en Albert hadden ook een beetje regen niet veel en weer snel over hadden ook een rustdag.

Zo jullie krijgen wel weer veel mail het mooie Sassenheim. doei doei.