Door een ansichtkaart - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Door een ansichtkaart - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Door een ansichtkaart

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

27 September 2013 | Zwitserland, Bazel

Zo, dit zal waarschijnlijk mijn laatste bijdrage zijn aan ons reisverslag van onze zes fantastische weken met onze camper. Vanmorgen om 6.45 uur (ja, je leest het goed) opgestaan want er stond vandaag minstens 450 kilometer te rijden op het programma.
Het was namelijk de bedoeling om ongeveer de helft af te leggen van de 900 kilometer die wij nog te rijden hadden, voordat wij Serena weer in onze armen gaan sluiten. Nou, ik heb nieuws voor jullie we hebben het gehaald en we staan nu in Molsheim, een klein plaatsje in het noordoosten van Frankrijk. Dus morgen nog 450 kilometer naar Bornem. Vandaag hadden we ook een dag met twee primeur gebeurtenissen, ten eerste was het de eerste keer dat we met de camper over een bergpas zouden gaan en dat was de Simplon pas. Conny had de primeur om daar als eerste met de camper overheen te rijden (stelde eigenlijk niet zoveel voor, zegt George!!) en daarna zouden we met camper en al op de trein gaan om een behoorlijk stuk af te snijden, door de Lötschbergtunnel te nemen en zodoende tweehonderd kilometer een soort af te snijden. Nou ook dat was een ervaring op zich je rijdt namelijk met z’n tweeën en camper en al op de trein om dan in de auto te blijven zitten en dan door de tunnel en aan de andere kant er weer af en je weg vervolgen. En de Garmin maar roepen “ga de veerboot op!” Daarna onderweg nog even geluncht, zelf worstjes gewarmd en op een broodje opgegeten daarna weer gewisseld van chauffeur en naar onze één na laatste slaapplaats gereden. Daar staan we nu met uitgedraaide luifel om te proberen om deze nog wat droog te krijgen. Niet nat van de regen hoor maar van de dauw ’s nachts.
Wij hadden vandaag echt het idee dat we door een ansichtkaart reden zo mooi is hier in Zwitserland de omgeving, mooie glooiende heuvels met veel groen, en dan daarachter van die kolossen van bergen echt prachtig!!! Zo meteen nog een lekker warm hapje naar binnen nog even lekker zitten, waarbenjij bij werken en dan lekker tukkie doen. Groeten en tot morgen. Conny en George

• 28 September 2013 - 02:44

Sylvia:

Netjes.. nog even en jullie zij bij Serena, wat zal ze blij zijn om jullie weer te zien. Jeetje wat moet ik nu gaan lezen, nu je bijna gaat stoppen met deze waarbenjijnu? Alvast maar een nieuwe bezigheid gaan zoeken dan maar.... Maar wat waren jullie verhalen en foto's mooi... alleen dat van die salamander ben ik nog niet helemaal overheen :'(, maar ook dat komt goed... Ben in elk geval blij dat ik je maandag weer zie..ik wens jullie nog een fijne 450km....goeie reis xxxx

• 28 September 2013 - 18:59

Pap En Mam:

Doe even een regeltje want ik weet niet waar jullie nu zijn misschien al in België maar er is nu niets geen mail of verslag \.
    Dus dit is de laatste die ik nu doe.

Morgen een goede reis naar Lisse en doe voorzichtig en hoop wel iets te horen.

veel liefs en knuf voor jullie van ons uit een warm en prachtig weer uit Sassenheim een dag vol zon heerlijk nog op het balkon gezeten Donderdag komt er regen maar wij hebben prachtige weken gehad vol zon dus het was voor ons ook echt genieten, doei doei

• 28 September 2013 - 22:45

Diana:

Hallo luitjes

En dan...is het zaterdag 28 september en zijn jullie bijna thuis. Maar eerst nog even kennis maken met de ouders van. Hoop dat jullie een gezellige avond hebben.
    Wat hebben jullie de reis lekker relaxed geeindigd. Lekker hoor lekker genieten aan het strand.
    Als ik alle verhalen zo lees kunnen jullie terug kijken op een prachtige reis.
    Goede reis terug morgen met het laatste stukje.
    Bedankt voor alle grappige en mooie verhalen en de prachtige foto's.
    Liefs Diana