Wakker worden in Berlijn. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Wakker worden in Berlijn. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Wakker worden in Berlijn.

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

01 Maart 2014 | Duitsland, Berlijn

Wakker worden in Berlijn! Zo wat hebben we lekker geslapen!!!! Rond half negen eerst een lekker ontbijt naar binnen gewerkt en toen met de route die onze Conny alvast handig op de gps had gezet op pad. Nou dat liep lekker en de route ging lekker. We hebben vandaag al aardig wat hoogtepunten van de route af kunnen schrijven. We zijn nu zo'n beetje halverwege de route dus morgen maar de andere helft lopen, dan hebben we maandag nog om nog wat dingen te bezoeken die we niet op route hadden. Vanavond lekker bij de Indiër gegeten en op de terugweg naar het hotel lag er nog een tegemoetkoming in de kosten voor ons op straat. Morgen dus de tweede helft van onze ontdekkingsreis door Berlijn, en misschien dus morgenavond wel weer een kort verslag van ons over onze belevenissen hier in Berlijn. Voor nu nog een goed weekend en wie weet tot morgen!!!!!!!!

• 01 Maart 2014 - 21:34

Albert & Loes:

Hallo spruitjes

Leuk om wat van jullie te lezen.
    Conny schreef al dat het lekker weer was.
    Bij ons ook maar geen zon voor ons was wel droog.
    Wel heerlijk gewandeld rondom Leersum.
    En nu heerlijk in ons hotel en lekker naar het schaatsen kijken.

Dikke kuzzzzzzzzzz

• 01 Maart 2014 - 22:27

Mam:

Weer een leuk verslag fijn dat het zo goed gaat met de gps.

Lekker morgen de andere helft geniet er maar lekker van.

En wat was die tegemoetkoming het blijft toch niet zo?

Maar goed fijn dat je nog een schoonmoeder hebt om altijd iets te delen.

heb even met Serena aan het sms geweest want de route in de Zilk is veranderd
    Maar ik ga gewoon ik kan het altijd vragen, de rolss ligt toch in de auto
    het is wel dicht bij Pompe joh komt goed.

Niet schrikken maar vannacht hoorde ik stemmen in de kamer ik dacht wat moet ik nu
    nou den ben je echt alleen maar ik ben toch naar de kamer gegaan en opeens hoorde mevr van der Zwet haat het goed met U en dat werd steeds herhaald moet ik hulp sturen ik zei nee hoor het is goed jullie snappen het al ik heb het alarm aan gedrukt in plaats van mijn lampje ik zei er is niets ze zei ga dan maar weer lekker slapen en slaap lekker schaamde mij dood nee hoor zei ze u bent echt de eerste niet. gaat hier lekker hoor geniet verder morgen. Knuffel Mam

• 01 Maart 2014 - 23:02

Yvonne En Marcel :

Wat leuk om jullie weer te volgen! Op fb al wat foto's voorbij zien komen. Mooie stad zo te zien! En wat treffen jullie het met het weer. We zien veel strak blauwe luchten voorbij komen. Georgie ook jij kan boeiende verhalen schrijven:). Leuk! Wel hooen we voor je dat je euro's gevonden hebt en geen Duitse marken. Haha. Nog veel plezier! Groetjes XXX