2de dag in Berlijn. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu 2de dag in Berlijn. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

2de dag in Berlijn.

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

02 Maart 2014 | Duitsland, Berlijn

Goedemorgen allemaal,
Nou als ik dit schrijf is het al avond!! Maar na een zalig nachtje en een goed ontbijtje zijn we weer op pad gegaan met de GPS om de stadswandeling af te maken. Rustig beginnen want de spieren gaan we aardig voelen. Eerst weer even een aardig stukje lopen waar we gisteren gebleven waren. Maar toch ook niet! Eerst maar even kijken bij het joods museum, mmmmmm toch maar niet naar binnen. Dan maar naar the wall, daar kregen wij een beeld hoe ze aan allebei de kanten van de muren leefde, heel indrukwekkend. Daarna toch maar de route opgepakt. We kwamen bij het Holocaust monument, dit waren allemaal blokken waar je tussendoor kon lopen. Vandaaruit kwamen we bij de Branderburger Tor, wat een inmens ding is dat. Op het plein was het erg druk en van alles te zien. Volgens de route kwamen we bij de Reichstag, erg getwijfeld of we er in zouden gaan. Je moet je dan helemaal laten registreren, toch maar gedaan, morgen gaan we dat bezoeken. Nog even gelopen en toen was de stadswandeling af. Zelf wilde we nog naar het gedenkmonument van de Berlijnse Muur. En daar hebben we geen spijt van gehad. Vandaar zijn we rustig terug gelopen naar het hotel. Even de benen rust geven!! Hahahihi daarna hebben we een zalige pizza gegeten, het kost geen drol hier!!! Nu weer op de hotelkamer, helemaal kapot! Ja wat wil je de hele dag buiten dus lekker rozig. Ik weet zeker het zal vanavond niet laat worden. Geen idee of we morgen nog Wifi hebben dus hierbij vertellen we alvast dat we morgen de Reichstag, East Side Gallery en de Oberbaumbrug gaan bezoeken. We moeten de tijd in de gaten houden anders missen we nog het vliegtuig, want er is hier zoveel te zien, gewoon tijd tekort.
Dikke kus uit het fantastische Berlijn xxx

• 02 Maart 2014 - 20:35

Mam:

Zo dat is even een volle dag geweest nu weet ik ook wat die grijze blokken zijn ik had het op FB gevraagd ik dacht een doolhof omdat ik een paar mensen er tussen zag lopen.
    Dus helemaal verkeerd.
    Ja ja de spieren ga je ook voelen je gebruikt nu andere spieren als met Evie denk ik.

Maar wel weer veel gezien en toch ook veel indrukken opgedaan ben benieuwd hoe jullie de Reichstag vinden.

Was het mooi dat gedenk teken van de Muur? ik hoor het allemaal wel.

Ja op tijd bij het vliegveld zijn hoor anders zit ik voor niets te kijken, morgen nog een mooie dag geniet er van en een goede vlucht en weer veilig thuis komen liefs hou van jullie doei doei

• 02 Maart 2014 - 20:56

Sylvia:

Hey Conny en George,
    Gelukkig begreep ik het berichtje van Ria.
    En heb ik weer enorm genoten van jullie verhalen...
    Zelfs de foto's zijn prachtig, om jaloers op te zijn ;-)
    Geniet morgen (maar jullie kennende gaat dat wel lukken)
    Tot dinsdag x

• 03 Maart 2014 - 21:15

Marcel & Yvonne :

Jee wat zien jullie ongelofelijk veel! Misschien toch een beetje spijt....Gelukkig kunnen jullie de rest van de week uitrusten ;) XXX