Vertrek naar Frankrijk - Reisverslag uit Fumay, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Vertrek naar Frankrijk - Reisverslag uit Fumay, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Frankrijk

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

08 Juni 2014 | Frankrijk, Fumay

Verhuizen,
Vandaag was de planning om maar eens een stukje te gaan rijden. Ohja eerst even wakker worden en ontbijten. De supermarkt was dicht dus konden we broodjes bij de receptie bestellen. Nog het laatste even afwassen, spullen opruimen en karren maar. Maar tijdens het afwassen begon het te druppen, nou dat ging gauw over in een giga bui wat gepaard ging met veel onweer en lichtflitsen. Als was ingepakt dus rijden maar, maar het was snel weer over en zon had weer de overhand. De planning was om naar Haybes (ligt op de grens Belgie-Frankrijk). Daar zou een camperplats zijn aan de Maas, dat was er ook, maar helaas vol. Toen maar doorgereden naar het volgende dorpje, nu staan we op een Municipal in Fumay. Nog een stukje gewandeld langs de Maas en het werd tijd om weer eens wat op Waarbenjij te zetten, gelukkig is er hier Wifi, dus de eerste verslagen kunnen geplaatst worden. Lekker gegeten en een douche hadden we ook nodig!!! Morgen gaan we richting Reims, de champagne streek. Als we weer nuchter zijn dan lezen jullie het wel.
Tot de volgende keer. XXX

• 09 Juni 2014 - 11:52

Mam:

ja het weer weten wij hier ook niet op andere plaatsen is het echt heel slecht geweest hier niet maar ja ik weet niet of ik naar Lisse ga het is zo wisselvalig en ik heb geen zin om in noodweer te komen ik hou de berichten goed in de gaten nu is het prachtig hoewel het is bewolkt soms is het zonnetje pleiten maar ik heb wel zin om mee te dweilen dat weten jullie ook wel maar niet ten kosten van alles,

Heel veel plezier fijn dat jullie het allemaal rustig aan doen Serena heb ik nog gebeld en is blij vertrokken ze zullen het best wel leuk hebben nou dit is het voor nu even fijne dag liefs kus.

• 15 Juni 2014 - 20:48

Mam:

hoe hoe waar zijn jullie? ben al blij dat ik iets van jullie terug kan vinden zodat ik toch nog even iets kan laten horen.

Want dit is er nu een van 9 Juni snap er niet meer van die hier boven staat.

Vanmorgen thuis en om 13,00 de deur uit en om 18.00 precies er weer in ben even naar overvecht geweest voor een paar plantjes voor in de keuken en voor de bakjes bij de voordeur 2 plantjes zijn op denk door de zon maakt niet uit lekker hoor overvecht op zondag open toen ben ik de achterkant terug gegaan ik wist toen niet meer waar ik was maar het was een mooi ritje er was een ralley ik weet niet waar van met allemaal oude auto.s vertrokken uit Noordwijk lekker zo nu en dan even gestopt en in eens was ik in de buurt van de Mare groep alles staat er nog !!!!!!!!!!! het was heerlijk weer en de kanten van de wegen allemaal bloemen klaprozen en ander spul heel veel kleuren wat heb ik genoten kwam nog 2 kennissen tegen gezellig even staan praten toen weer verder op naar Sassenheim.

Daar kwam Joke mij achterop even samen een bakkie gedaan op een terrasje lekker in het zonnetje toen naar huis maar ik ga altijd door het park en daar zat Hannie die vroeger hier woonde je die heerlijk samen zitten praten en toen echt naar huis was bij de voordeur belde Loes ook na een weekend weer thuis had het fijn gehad in Doorwerth Wendy was aan de beurt om het te regelen Loes moest zo Lachen dat ik de hele middag weg was geweest goed gedaan zei ze ik heb nog even gekeken hoeveel Km ik heb gereden en dat was 20,6 Km heerlijk zo nu had ik ook eens iets leuks te vertellen.

Heel veel liefs en ik hoop dat ik hoor waar jullie zitten en of jullie het ook leuk hebben veel liefs en genieten xxx xxx en ook van dat mooie weer als hier denk het wel. doei doei