Iets naar het Noorden. - Reisverslag uit Coucy-le-Château-Auffrique, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Iets naar het Noorden. - Reisverslag uit Coucy-le-Château-Auffrique, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Iets naar het Noorden.

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

20 Juni 2014 | Frankrijk, Coucy-le-Château-Auffrique

Vandaag begonnen met de dag. We gaan een beetje terugrijden alvast richting het noorden. Eerst maar even ontbijten, het oventje startklaar gezet en hopa de broodjes erin voor een lekker vers warm afgebakken broodje. Daarna alles rustig opgeruimd en zo rond 11.30 uur zijn we begonnen aan de rondrit om langs Parijs te komen, geen problemen ondervonden, geen file, wel lekker druk maar alles liep voorspoedig. Onderweg nadat we Parijs hadden gerond nog even gestopt om iets te kopen voor de lunch en daarna doorgereden naar (let op!!!!!!) Coucy le Chateau Auffrique een mooi klein dorpje ergens ten noordwesten van Parijs. We staan hier met z’n zevenen op een prachtig mooie aangelegde camperplaats. Nadat we de camper neer hadden gezet eerst even een praatje gemaakt met een Belgische medecamperraar om misschien nog wat op te steken van zijn bevindingen, mooie verhalen maar niets waar we iets mee konden. Even een broodje gegeten en natuurlijk naar het “chateau” (in verval m.a.w een ruïne) gelopen was toch nog een redelijk wandelingetje. We kunnen ook niet te ver lopen vandaag George heeft na de wandeling van gisteren in Parijs twee vervelende blaartjes opgelopen waar het vel ook helemaal vanaf is dus die zijn wat aan de gevoelige kant, maar je dat is hijzelf natuurlijk ook!!! hahahihi Daarna even lekker bij de camper gezeten (tukkie gedaan) en zo rond zeven uur lekker gegeten. Daarna nog even wat gelopen om het eten te laten zakken en nu dus nog even onze belevenissen van vandaag aan jullie laten weten via waarbenjij. Morgen gaan we weer iets verder richting ons oogappeltje om haar zondag op te halen en om dan met z’n drietjes naar huis te rijden. Eigenlijk niet zoveel te melden, maar misschien voor jullie wel leuk om te lezen hoe we de dag zijn doorgekomen.
Groeten nog net vanuit Frankrijk!!!!!

• 24 Juni 2014 - 13:21

Funcke:

Wat een aansteller zeg ,zo;n grote vent en dan zielig doen om twee blaarjes. ha ha