Een mooie lange dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Een mooie lange dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Een mooie lange dag

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou daar is het dan ons eerste stukje proza uit de United States of Amerika. Nadat we zondagmorgen door Freek om 6.15 uur waren afgezet op Schiphol moesten we meteen onze paspoorten laten vergelijken met onze boardingpas of de gegevens wel met elkaar overeen kwamen, daarna door de douane even een bakkie doen en toen werden we ook nog even van de nodige proviand voorzien door Wulan. Daarna ingechekt voor de eerste etappe van zo`n 8 uur vliegen en heb ik lekker zitten lullen met een Amerikaan die naast me zat. Nadat we van allerlei verhalen hadden gehoord over hoe streng de Amerikaanse douane wel niet zou zijn viel dat dus allemaal hartstikke mee en konden we dus makkelijk onze tweede vlucht halen vanuit New York halen, hadden namelijk zelf gedacht dat we die wel zouden gaan missen omdat het bij de douane wel zo lang kom duren. Niets was minder waar we hadden nog ruim de tijd om wat te drinken en te eten. Daana de tweede etappe van zo`n 5 uur en daar zetten we voet aan de grond in Los Angeles. Even kijken hoe we verder moeten, dat was makkelijk met de pendelbus naar de autoverhuurder. Daar was het net, toen alle formulieren waren gechekt, Sjaakie in de chocoladefabriek we mochten zelf kiezen welke auto we wilden hebben om mee te gaan rijden. Nou het is een Jeep geworden. Daarna met de auto naar het hotel even opgefrist en toen bij de buren wat gegeten. (dat is een Mexicaans restaurant) Inmiddels is het 6.47 uur Nederlandse tijd dus we duiken er nu ook even in om een tukkie te doen.
Morgen lezen jullie wel iets meer van ons. Groeten vanuit de States

• 01 September 2014 - 14:09

Mam:

hallo zo dat hebben jullie snel gadaan vanmorgen bericht dat jullie in Los angeles heerlijk als ik dan wat hoor.
    heel fijn dat alles zo gladjes verliep ja ja toemaar een Jeep maar wel hartstikke leuk n atuurlijk omdat ook mee te maken.
    zijn jullie even in Serena haar Toko in wezen slaan ?
    Is het een leuk hotel en nog lekker even gestrek net wat ik vanmorgen ziei wel op tijd rusten hoor want jullie doen zoveel indrukken op nog in de vliegtuiogen een beetje geslapen nou ja jij niet George als jij gaat zitten lullen met een amerikaan die denkt dat hij alles weet maar goed ze kunnen natuurlijkl ook overdrijven maakt niet uit het is goed gegaan.

Ik ga morgen weg ben erg zenuwachtig maar eigenlijk heb ik alles onder controle vannavond even mijn kleren in de koffer Gerrie heeft nog gebeld gisteren ze gaan nog eerder weg heel even in de kerk ik denk de bedevaart zegen om half10 de bus in daar koffie Loes zou hier vroeg zijn en ze blijft tot de bus vertrekt heel fijn dan naar Maastricht de trein in jongens zo spannend zonder Pap ik heb dat kastje besteld als ik terug ben kan ik het halen het is besteld laten wij hopen dat het beter gaat als de andere.

Zo blijven jullie ook van mij op de hoogte maar helaas dan een week niets doe wel zo nu en dan een SMS
    lieve Conny George Serena en Nic geniet met en van elkaar hou van jullie tot vogende week moeilijk hoor.het is in Zuid Frankrijk 27 Gr dus Serena wel het een en ander geruild ha ha ha kus Mam Ria en Oma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx knuffel

• 01 September 2014 - 17:38

Loes:

Hoi Globetrotters.

Inderdaad fijn om wat van jullie te horen. Ik had vanmorgen al de sms van jullie via mam. Dus Obama nog niet tegen gekomen? Jammer. Maakt niet uit. Heerlijk genieten met elkaar. Hier is het vandaag weer heerlijk warm weer. Ik ga morgen vroeg naar mam en ga haar naar Lisse brengen en uitzwaaien. En moedertje gaat heerlijk van de vakantie genieten. En wij gaan gewoon nog naar ons werk.

En uit geslapen?

Heel veel plezier.

Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• 03 September 2014 - 13:32

Louis Funcke:

Hallo kanjerst
    het is maar goed dat jullie proviant mee kregen voor onderweg ,want anders had die grote het niet overleefd
    En Conny als je nog een keer mexicaans gaat eten stop dan je man uit mijn naam vol met die hete pepers.
    en voor de rest nog heel veel plezier..........lo en nel