Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Dagje Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Dagje Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

05 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Wat zullen we vandaag eens gaan doen??? Hahahihi nee hoor we weten het wel. Er is hier zoveel te zien en te doen, maar goed dat we alles opschrijven, want ik weet nu al niet meer wat we in LA hebben gedaan!!! Maar vandaag staat de Strip op de planning. Eerst even de camper naar de verhuurder brengen, want er zijn enkele dingen die niet goed werken. Netjes met een shuttle bus naar de Strip gebracht en met een taxi weer terug naar de verhuurder. Rond 16.00 uur reden we weer weg met de camper om de tanken en boodschappen te doen. Maar wat is er veel te zien op de Strip, je mag in alle hotels, dus ook in alle casino's. In het ene hotel is nog meer te doen dan in een andere, gewoon niet normaal. Hierbij een greep van wat wij hebben gezien:
In Belaggio een heus waterorgel in de voortuin, het vijvertje is 3 ha groot, Luxor een hotel in de vorm van een pyramide met aan de voorkant een reuze sfinx, New York New York bestaande uit een reus van een Vrijheidsbeeld en een roaler coaster, Serena en Conny hebben een ritje in de roaler coaster gedaan, Woooh wat was dat gaaf, The Venetian dat is gewoon Venetië in het klein inclusief gondels, Parijs met een Eiffeltoren, Stratosphere een hoge toren met bovenop allerlei kermis attracties. En ja nog veel meer, 's avonds van een uurtje of 8 worden er op de Strip diverse shows gegeven. Zoals jullie lezen hebben wij ons prima vermaakt in Las Vegas. George heeft nog $ 10in een 1-armige bandiet gegooid in het Casino van Circus Circus, maar na 2x trekken aan de arm was George een ervaring rijker en $10 armer. Nou niet echt armer, want wij hadden van Serena en Nic bij vertrek een bonnenboekje gehad met allerlei dingen die wij mochten doen of uitzoeken en daar zat ook $10 voor het casino in. Eenmaal terug op de campground een duik genomen in het zwembad. Lekker bordje gegeten, gemaakt door Nic en Serena. We hebben prima weer zo'n graadje of 40!!! En 's avonds om 23.00 uur was het nog 33 graden. Ik zou zeggen airco aan en lekker naar bed.
Warme (hete) groetjes uit Las Vegas xxx

• 08 September 2014 - 12:22

Witteeee:

Gaaf man om dat allemaal te lezen!!!! Krijg er zelf dan ook zoveel zin in om er naar toe te reizen ;-).
    Hier is het ook niet koud, maar vergeleken met de temperaturen bij jullie, zou ik zeggen, stuur ff wat naar ons.

xx

• 10 September 2014 - 19:46

Mam :

Wat een mooie foto's mag je daar binnen foto's maken ? dat had ik niet gedacht wel heel gaaf wat daar te zien is het is echt puur genieten wel allemaal leuk nagemaakt .

Ik denk ik zet er toch wat bij al is het wat later want voor mij is het toch nog leuk om alles zo veel mogelij te kijken.

Je kan hier al aardig merkrn dat wij de Herfst in gaan wnt het is nu woensdag avond en het begint alminder licht te worden en het is 19,45 woensdag avond doei doei.