Bijna in New York!!! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Bijna in New York!!! - Reisverslag uit Morristown, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Bijna in New York!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

20 September 2014 | Verenigde Staten, Morristown

Jeeeeej we zijn bijna in New York!!!!!
Vandaag stond er maar een krappe 200 km op de planning om te rijden. Maar toch maar niet zo laat vertrokken uit het fantastische motel (!), dus niet. De hotels en motels stellen hier niet zoveel voor, de meeste worden gerund door Indiërs. We hebben het Hilton nog niet geprobeerd dus daar kunnen we niet over oordelen. By the way dat zal ook niet gebeuren ook, want in New York slapen we in een hostel midden op Times Square jippppppie.
Maar nu weer even terug naar vanmorgen, de reis ging zeer voorspoedig, nog een paar keer gestopt, want als je een staat inrijdt is er een visitor center dus maar even kijken of daar nog wat info boekjes te scoren zijn. Eenmaal in de buurt van Morristown zijn we toch maar even gestopt bij een Mall, hadden we de hele vakantie nog niet gedaan. Een Mall is net Bataviastad. En ja hoor ook nog wat gescoord, niet teveel, want het moet wel mee terug in de rugzak! Oeps gaat alles nog wel passen?
Daarna het motel opgezocht en ja hoor dit motel wordt ook door een Indiër gerund. Hup alle spullen in de kamer en de trein opgezocht om naar New York te gaan om de Tourist Informatie op te zoeken, zodat we al wat weten voor we echt New York onveilig gaan maken. Het treinstation was snel gevonden, iemand heeft ons geholpen met de kaartjes, die waren wel duur, maar wat bleek het was nog 5 kwartier met de trein naar New York, oeps dat is wel lang. Met 5 kwartier in Nederland zit je in het Oosten van het land! Na 5 kwartier kwamen we aan op het station Madison Square. Nou wat we daar zagen gewoon awesome, amazing wat een mensen niet normaal. Eigenlijk wilde ik meteen de eerste trein terug pakken. Op het station zaten allemaal mensen op de grond en iedereen liep tegen elkaar aan, echt niet normaal. Toch maar even buiten kijken en wat denk je nog meer mensen en die gebouwen, zo hoog en groot en overal gele taxi's. Even de plattegrond bekeken waar de Tourist Informatie zou zijn, nou dat hebben we niet gehaald, want die was best wel ver weg. Morgen maar weer een poging doen en we denken dat het hostel wel de nodige info zal hebben. We zijn blij dat we vandaag de eerste shock hebben gehad mbt New York. Morgen weer een poging. Op tijd weer terug met de trein, want het wordt hier vroeg donker. Rond 20.00 waren we weer terug, even wat gegeten en nu lekker op onze kamer alles klaar maken voor morgen, want dan moet de auto ingeleverd worden en gaan we een poging doen om het hostel te vinden, ggggrrrrrr!!!!
We hopen dat we New York gaan overleven, mochten jullie niets meer vernemen dan is er iets niet goed gegaan! Hahahihi
Dikke kus en liefs van ons xxx

• 21 September 2014 - 09:30

Ingrid:

Wow wat een verhaal. Pas goed op in die drukte en geniet!!

• 21 September 2014 - 16:33

Mam:

Zo dat was weer even heel wat als ik het zeggen mag maar ik geniet er heel erg van.
    Vandaag najaarsweer zon en wind maar toch lekker op de scoot weg gegeweest en door het park weer kastanjes gevonden vind ik leuk op een schaaltje ja ik moet toch ergens zoet mee zijn meteen wat boodschappen gedaan lekker hoor op zondag ik moest het een en ander nog hebben want ik doe niet meer op een dag de boodschappen.

Ja ja New York is zekere een zoekplaatje wel maken om op tijd overal te zijn hoor.
    Ik heb nu lang genoeg op jullie gewacht en op de voedsel bank
    en dan zeggen mocht je niets meer horen dan is er iets niets goed gegaan jullie maken maar dat het goed gaat en geen gedonder.
    weten jullie hoe Nev York eigenlijk heet nou ja vropeger dan????????????????
    Straks lekker met Serena samen eten kijk er weer naar uit want alleen is ook maar alleen en Serena zal wel weer wat te vertellen hebben.

Maar ik wens jullie alle goeds en ik blijf jullie volgen kus liefs knuf Mam Ria