We zijn gestart!!!!!! - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu We zijn gestart!!!!!! - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

We zijn gestart!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

14 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Harwich

Vanmorgen mooi op tijd wakker geworden om de laatste dingetjes aan en in de camper in orde te maken. Rond kwart voor tien vertrokken eerst nog even de tank gevuld en toen op het gemakje naar Hoek van Holland gereden waar we om half 1 de boot op konden voor de overtocht. Het was best wel lekker weer. Dus toen we vertrokken hebben we nog een poos op het dek gezeten lekker in het zonnetje. Nadat we uit het zicht van de haven waren hebben we binnen met de kaart voor ons nog even de bezienswaardigheden gearceerd die we in ieder geval graag willen bekijken en verder gaan we wel zien wat er op ons pad gaat komen. Daarna lekker binnen een tijdje zitten lummelen, televisie gekeken en toen voeren we al de haven van Harwich binnen klokjes even een uurtje terug gezet, routeplanners ingesteld op de eerste camperplaats en toen door de douane. Zo, nou daar wordt iedereen minutieus gecheckt of je bakkes wel overeenkomt met de foto op je paspoort en gelukkig bleken die van ons te kloppen dus we mochten door. Kwartiertje gereden naar de camperplaats, pootjes uit draaien en daar staan we nu. Ja ja links rijden!! Even opletten samen, een beetje vreemd, maar ik denk dat het wel gaat wennen zonder brokken te maken. Lekker gegeten en nu nog wat drinken en dan lekker een tukkie en dan morgen richting Cambridge, Coventry en dan verder naar het noorden richting York. Nou dit was het wel voor de eerste dag, eigenlijk niet zo heel veel te melden. We gaan lekker naar bed en tot lees!!!!! Conny en George.

• 15 Mei 2015 - 15:18

Marion:

Hallo spruitjes,
    George niet ziek geweest met de overtocht. Ik heb gehoord dat alcohol wonderen doet tegen zeeziekte hahhaha. Het begin is gemaakt voor jullie rondreis. Nu de foto's nog. Veel plezier

• 16 Mei 2015 - 13:14

Miranda:

Hoi Conny en George,

Fijn dat jullie bakkes met de foto klopte;)
    Jaa Links rijden! Herken het! Wij moesten erg wennen in Nieuw-zeeland en australië, maar uiteindelijk geen brokken. Het pas weer wennen als je in Nederland weer rechts rijdt!
    Geniet van jullie reis en ga jullie volgen!

Bye Bye