We zijn boven!!!!! - Reisverslag uit Thurso, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu We zijn boven!!!!! - Reisverslag uit Thurso, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

We zijn boven!!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

23 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Thurso

Zo, nou we zijn in het noordoostelijke puntje van Schotland bij John O'Groats. De weg erheen was best makkelijk te rijden maar wat een stille streek is het hier. Er staat hier en daar een huis en af en toe denk je in een dorpje te komen, maar voor je het weet ben je er alweer doorheen. Op de weg hierheen moesten we ook tanken dus even een pompstation in de routeplanner gezet maar de eerste drie waar we langs kwamen waren allemaal opgeheven. Maar bij de vierde was het wel raak, eerst wilde de pompbediende wel even onze creditkaart checken of deze wel door de bank geaccepteerd wordt, uiteraard geen probleem daarna de camper weer voorzien van een volle tank. In John O'Groats nog even wat mooie foto's geschoten en op de foto met een doedelzak speler en toen alvast een stukje naar het oosten gereden naar Thurso een klein plaatsje aan de Noordkust. We staan helemaal geweldig en kijken vanuit de camper zo de baai in richting de Orkney-eilanden. Het is het plan om vanavond even een biertje te gaan drinken in de plaatselijke pub hier in Thurso. Daarom zetten we nu alvast onze belevenissen van vandaag maar op waarbenjij, want misschien komt er anders vanavond een beetje teveel onzin op de site te staan. Nou we hebben eigenlijk niet zoveel te melden, o ja, we hadden even een wasje gedraaid en dat hadden we in de wind gehangen om te drogen, alleen de buren dachten nou bij die was die daar hangt te drogen kan ook nog wel iets van ons bij aan die lijn. Lijn barstens vol was flinke wind einde van het liedje, lijn geknapt alles opnieuw in de was machine op kosten van de buren!!! Nu maar met z' n allen gaan zitten blazen tot het droog is, want dat zal aan de lijn niet meer lukken. Verder geen schokkende dingen dus tot lees. Dikke kus groetjes Conny en Sjorrus.

• 24 Mei 2015 - 14:31

Louis Funcke:

Conny zit toch elke avond met de doedelzak te spelen????????????
    doei......

• 25 Mei 2015 - 11:31

Loes Van Der Zwet:

Zo vakantiegangers.

Gezellig al die verhalen van jullie belevenissen. Zeker lekker rustig op de weg. Dat is heerlijk onthaasten zoals ik dat altijd noem. Ik krijg ook zin in de vakantie maar moet toch nog even wachten. Ik ga zo de plantjes in de bloempotten proppen en heerlijk genieten van een vrije dag nog. Hier een schamel zonnetje tot nu toe.
    Wij wensen jullie nog een heerlijke tijd en al die prachtige landen.

Dikke kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Van ons