In llangollen - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu In llangollen - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

In llangollen

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

17 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Llangollen

He hallo daar zijn we weer. Geen last van de konijntjes en eekhoorns gehad, maar wel van de regen. In een bos regent het altijd langer!!! Maar toch heeeeeeel goed geslapen. Weer lekker van ons eigen gebakken broodjes genoten. Er rijdt hier een stoomtrein van Caernarfon naar Porthmadog, dit is een rit van ongeveer 22 km. Deze rit wordt ook wel The Welsh Highland Railway genoemd. Wij kunnen op de camping opstappen en gaan dan naar Porthmadog. Om 11.00 uur moesten we dus weer klaar staan. Na eerst alle muggen gedood te hebben en ons onder de deed te hebben gespoten zijn we op de treiin gestapt. Voor ons zou een enkele reis naar Portmadog zo’n 50 minuten duren. Wat wel jammer was, was dat het heel erg bewolkt was en dan ook nog de stoom van de trein, nou ik kan je vertellen dan zie je weinig hoor. We zaten in een open coupe dus we kwamen behoorlijk koud aan in Porthmadog. Eerst maar even koffie, want na 5 kwartier zou de trein weer vertrekken richting de camping. Koffie smaakte goed en terug lekker in een dichte coupe gezeten! Niet koud dus!!! Daarna koers gezet naar Llangollen, daar zou een aquadukt moeten zijn die wtee waterwegen met elkaar doet kruisen. Helaas ......................... het was inmiddels tegen 5 uur dus eerst maar een slaapplaats vinden. Dit was wel ietwat lastig om te vinden, omdat je hier nergens zomaar met de camper mag staan. Jippppieeeee toch weer een plekje gevonden. We staan op een boerencamping met een half vervallen oude Abby, oftewel de Abbey Farm!!! Oh ja tijdens het avondeten waren er ook nog schapen ontsnapt en die liepen lekker overal van het gras te genieten op de camping. Gezellig hoor al die schapen. Nog even met het thuisfront geskypt, we zijn weer helemaal op de hoogte en komen zo de laatste paar daagjes wel door. Oh ja dat aquadukt gaan we morgen heus wel vinden hoor, zo niet dan hebben we pech, want we komen hier echt nog wel eens terug. Het is hier namelijk ook erg mooi. Nou luitjes voor jullie trusten, dan doen wij dat ook. XXX

• 18 Juni 2015 - 22:37

Mam:

zo dat was een leuk verslag en leuk de schapen los lekker happie voor ze.

Ja als het zo bewolkt is dan zie ook niet veel en dan nog fris ook.
    lekker makkelijk bij je huis op wielen opstappen voor Bello
    ja het was fijn je gisteren te horen en te zien ik lees de verslagen wel maar kan niet overal op ingaan maar die lok heet geen beest dat ding heet BELLO zo dat weten jullie ook weer van een oude moedert.

vanmorgen heeft Loes mij gehaald wat was dat heerlijk
    in een ander omgeving Loes heeft heerlijk asperges klaar gemaakt met alles er op en er bij ja dat was smullen ik kreeg nog gekookte eieren mee vind ik zo lekker op een boterham ha ha ha .
    ik mijn en haar was op zitten vouwen Loes ook mijn was gestreken en en ben ik heerlijk in slaap gevallen in het zonnetje op de bank
    toen heeft Loes mij weer naar gerto gebracht en toen kregen
    van het Spaarne dat ik dinsdag moest komen ze zetten er wel spoed achter morgen een brief wat ze gaan doen in ieder geval zo kan het ook niet maar eerst een dag opname maandag in het Diac.

maar wij zaten dinsdag met vervoer want hier had Loes niet opgerekend ik ook niet.

Maar Loes heeft gelukkig weer iets kunnen regelen dus dat is wel heel fijn.

in Voorhout nog even een bakkie gedaan en dat was onze dag en weer veilig terug in GERTO.

zo lieverds wel laat maar dit laatste en dan ga ik de koets in jullie nog genieten en veel liefs kus knuffel tot de volgende keer doei doei