Spaanse kust. - Reisverslag uit Palamós, Spanje van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Spaanse kust. - Reisverslag uit Palamós, Spanje van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Spaanse kust.

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

01 Juli 2016 | Spanje, Palamós

Hé hallo hier zijn we weer,
De nacht is droog gebeleven dus best wel goed geslapen. Hop hop crackertje eten, want een bakkertje is hier nog niet gevonden. Alles weer opgeruimd in de camper anders wordt het zo'n zooitje als we gaan rijden! En hoppa rond 10.00 uur rijden, op naar de Spaanse zon, maar dan moeten we nog wel 235 kilometer rijden. Oeps als we dat maar van halen! We zitten nog in de Pyreneën dus ja hoor we moeten nog een berg over van ruim 1800 meter. De berg duurde het langst, maar de uitzichten waren weer fantastisch. Er zit toch behoorlijk verschil tussen de Spaanse en de Franse kant qua Pyreneën. De Franse kant is ruiger en de Spaanse kant is groener. Onderweg nog even een lunch opgehaald en zo rond twee uur zijn we op de camperplaats in Palamos. De beheerder zou er eind van de middag zijn dus je moet zelf een plekje kiezen en dan daarna gewoon doorgeven waar je staat en afrekenen. Nadat we de lunch hebben verorberd zijn we eerst even naar het strand gegaan om FF lekker af te koelen. Terug lekker koel drankje naar binnen en dan hop aan de arbeid, de skottelbraai moet in elkaar gezet worden want het is een beetje te warm om binnen te koken. We hebben nog tot een uur of 12 heerlijk buiten gezeten en heerlijk geslapen. Groeten!!!!!!

• 05 Juli 2016 - 14:49

Sylvia Witte:

Wat gaaf om na een lang weekend weer jullie verhalen te mogen lezen. Wat heb ik genoten net of ik er zelf bij ben. Maar wat is een skottelbraai?? (zal wel te jong zijn of te weinig kamperen om dat te kennen ;-) ) Dus ben benieuwd naar het antwoord.
    Nog heel veel plezier xxx

• 08 Juli 2016 - 19:08

MAM:

DAT WATER WAAR JULLIE NU OP KIJKEN KAN EN MAG JE DAAR IN ZWEMMEN .

WAT EEN GEDOE OM EEN BAKKER TE VINDEN ALS JE NU ERGENS KOMT DAN NEMEN JULLIE GELIJK MEE VOOR DE LAATSDE DAGENOP HET MOMENT WAAIT HET HIER PITTIG IK ZOU ZEGGEN KOM MAAR GAUE ZON EN BESTE BOLLEN WIND ALS JE HET LAATSTE OPHANGT IS HET EERST DROOG

NEE HOOR SYLVIA NIET TE JONG EN NIET TE OUD IK WIST HET OOK NIET MAAR NU WEL MAAR CONNY MOET HET MAAR EVEN VERTELLEN WANT JE KRIJGT BIJNA GEEN ANTWOORD ZE
    ZULLEN WEL GEEN TIJD HEBBEN HA HA NARE Dag vandaag voor jullie en zeker zo plotseling

ik kan niet zo goed meer op mijn woorden komen en ook fout maar jullie nemen het maar het is niet is van die tia's ik ga kijken of er nog iets van serena is dan stop ik er mee voor vandaag Loes heeft met albert net de boodschappen gedaan ook voor mij want Loes had gisteren avond dienst .doei doei doei geniet heel erg van jullie laatste dagen dag dag hoop jullie weer gauw te zien mooie dagen nog lekker ik denk heel veel aan jullie kus.