Tour de France 2016 - Reisverslag uit Lanuéjouls, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Tour de France 2016 - Reisverslag uit Lanuéjouls, Frankrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Tour de France 2016

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

07 Juli 2016 | Frankrijk, Lanuéjouls

We reden hier naartoe want de volgende dag zou hier de Tour de France doorheen rijden en we vonden dat wel leuk om dat ook nog even mee te pakken. We waren er mooi op tijd alleen nog even een kaartje kopen om de camperplaats op te rijden dat kon bij de plaatselijke bakker. Jahhhhhhh, jammer die had siësta tot half 4, ook de supermarkt en de plaatselijke kroeg deden mee dus geen kaartje. Dan maar op ons beste Frans aan een paar Fransen (die al op de camperplaats stonden) uitgelegd dat we geen kaartje konden kopen omdat iedereen op z'n nest lag te rusten en dat we dus hun kaartje nodig hadden om de camperplaats op te komen. Mooi, gelukt om zo'n kaartje los te troggelen! 'S Avonds lekker van de skottelbraai gegeten en zo rond 12 uur het licht op de camperplaats uitgedaan. Vandaag maar FF staan wachten op de Tour (ongeveer 4 uur) met in de 4 uur wachttijd hebben we wel de hele reclamecaravanne langs zien komen. Nougat, we stonden/zaten lekker in het zonnetje en van allerlei prullaria gevangen, wat ons toegeworpen werd. En daarna (na 1,5 uur) kwam een kopgroepje renners. Wij dachten we gaan bij een rotonde staan dan gaan ze langzamer! Helaas dus niet, ze denderen er gewoon overheen. Even later kwam het peloton. Nog wel de mannen van Lotto Jumbo en de gele trui kunnen zien. Maar wat gaat dat hard zeg. Wel onwijs fantastisch en gaaf om dit een keer in Frankrijk mee te maken. Daarna even een lekker biertje in de kroeg en een tukkie bij de camper, lekker gegeten en nu nog even voetbal kijken. Morgen gaan we richting Nederland rijden we hopen ergens in de buurt van Parijs te komen!!!! We gaan het zien, toedeloe!!!!!!!!!!

• 08 Juli 2016 - 22:15

Albert & Loes:

Ja hoor weer alle verslagen gelezen. Staat je goed om het zwembad schoon te maken. Heb weer genoten van jullie vakantieverslagen. Lekker kleurtje. Nou als je thuis bent doe je korte broek maar weer in de kast. Het enige wat je hier vaak kunt gebruiken is je regenkleding. Nog twee hele fijne laatste dagen van jullie reis.

Lieve groetjes van Albert & Loes

• 09 Juli 2016 - 19:32

MAM:

hallo zo Loes je bent mij voor maar ik ben blij dat je het hebt gezegt zeker mooie foto's ja wij houden elkaar op de hoogt dat is wel heel leuk ik wilde jullie een goede reis NAAR HUIS WENSEN NA EEN MOOIE VAKANTIE WANT DAT WAS WEL AAN DE REIS VERSLAGEN EN DWE FOTO'S TE ZIEN EN TE LEZEN LAAT DE THUIS BLIJFERS WETEN ALS JULLIE AL OP HONK ZIJN WIJ (IK) OOK WEER GERUST MAAR IK DENK DAT JULLIE DAT OOK WEL DOEN IK GA STOPPEN WANT HET LUKT NIET ZO MET DIE ENE HAND WELKOM THUIS LIEFS KUS MAM RIA DOEI DOEI