Bijna in Vancouver - Reisverslag uit Horseshoe Bay, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Bijna in Vancouver - Reisverslag uit Horseshoe Bay, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Bijna in Vancouver

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

18 Mei 2017 | Canada, Horseshoe Bay

Zo vandaag rijden we naar Horseshoe Bay, dat dachten wij is een leuk plaatsje vlak bij de haven vanwaar de veerboten vertrekken naar Vancouver Island. Nou, daar is ook alles mee gezegd de veerboot vertrekt daar en verder niks. De huizen die er staan zijn bijna op één hand te tellen en er is voor de rest ook weinig te beleven van een boulevard of iets dergelijks. Dan maar even informeren bij de plaatselijke VVV, nou we zijn net op tijd, want die wilden net de deuren sluiten. Een mooie wandeling ontdekt in het plaatselijke park met leuke vergezichten over de baai. Op het hoogste punt lekker even de tijd genomen om over de baai te kijken en om onder ons de dolfijnen te zien spelen met elkaar. Jammer, net te ver weg om een paar mooie foto’s te maken. Verder vandaag alleen maar prachtige natuur gezien onderweg, alles begint nu een beetje uit te lopen zo aan het begin van het voorjaar, je ziet alles groener worden. Echt prachtig. We zijn nu neergestreken in een voorstadje van Vancouver en staan op het parkerterrein van de Wallmart om de nacht door te brengen. Morgen gaan we hier nog het één en ander bekijken. Helaas moeten we bijna afscheid gaan nemen van onze RV die ons niet in de steek heeft gelaten, behalve de koelkast, maar gelukkig is het niet warm geweest,dus de schade is beperkt gebleven. Welterusten allemaal! xxx

• 18 Mei 2017 - 19:04

Mam:

hallo zwervers, dit zal wel een VAN DE LAATSTE REIS VERSLAGEN ZIJN WAT HEBBEN JULLIE ONS VERWEND MIJ ZEKER HEERLIJKE VERSLAGEN JAMMER DAT ER VERDER NIET VEEL WAS ZO HEBBEN ZE WEL EEN VVV ZO DUS NOG GELUK ZE WAREN AL LANG BLIJ DENK DAT ZE KLANTEN KREGEN EN TOCH WEER EEN MOOIE WANDELING GEVONDEN EN GEMaakt nou als jullie hier aan komen dan ziet het er ook heel anders uit het is ook lekker groen jammer van de koelkast nou als dat het enig is DAN VALT DE SCHADE WE MEE BEN VAN MIDDAG NAAR DE BINGO GEWEEST LEKKERE DINGEN VAN THERME WEL 3 SOORTEN GEWONNEN WIJ HEBBEN EEN ZONNETJE MEESTAL IN DE AVOND LIEVE CONNY EN GEORGE IK HEB ER 3 WEKEN VAN GENOTEN IK WAS ALTIJD BLIJ AL ER WEER FOTO.S EN REIS VERHALEN WAREN HEEL VEEL DANK IK HEB ER VAN GENOTEN NU WENS IK JULLIE EEN HELE GOEDE REIS EN DAARNA EEN WELKOM THUIS EN HAAL DIE BEER NU UIT DE KOFFER WANT ANDERS GAAT HET FOUT AFLOPEN KOM WEER VEILIG THUIS IK KIJK NAAR JULLIE LIEFS LOES HEEFT MIJ GEZEGT ALS ER WEER IETS WAS WANT IK HAD EEN BEETJE HULP NODIG ZEKER IN HET BEGIN HA HA HA

LIEFS VOOR JULLIE DAAR IN CANADA VAN MIJ MAM RIA UIT SASSENHEIM