Naar Sibenik - Reisverslag uit Šibenik, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Naar Sibenik - Reisverslag uit Šibenik, Kroatië van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Naar Sibenik

24 Augustus 2013 | Kroatië, Šibenik

Zo, aangezien de chef aan het eten bezig is mag de souschef (hulpchef voor niet ingewijden in de horeca) even proberen om de dag te beschrijven. Vanmorgen op ons gemakje wakker geworden en ontbeten en daarna alles opgeruimd en weer ingepakt voor de volgende etappe. Eerst nog even vuil water geloosd en schoon water bijgevuld en dan kunnen we eventueel ook weer een paar dagen vooruit, met ook douchen in de camper als het moet. De eerste stop was gepland in Sibenik een, volgens Conny, schattig stadje met van die leuke kleine (kloterige) straatjes. En precies wat ik met de voorgaande zin wilde duidelijk maken Conny vond het in het stadje hartstikke leuk en ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, maar dat kan altijd een keer gebeuren dat de één het wat vind en de ander vind het wat minder. Zo rond een uur of twee hebben we de camper weer opgezocht die we ergens aan de rand van Sibenik hadden geparkeerd en zo rond half vier zijn we op de camping aangekomen waar we niet gepland hadden om te gaan staan. Maar dat kwam omdat ze op de camping waar we wilden gaan staan (ik heb het steeds over camping omdat ze hier in Kroatië bijna nog geen camperplaatsen hebben) ons de hoofdprijs wilden laten betalen en dat waren wij nou net even niet van plan. En het laagseizoen gaat op 1 september in en dan zijn wij net in Italië. Maar we staan nu dus op een camping zo dicht bij de zee dat als je je beentjes een beetje lang uitstrekt zit je precies met je voeten in de zee. Vanavond even de buurt verkend waar we morgenochtend ons ontbijt op kunnen halen en dat ziet er ook goed uit een kilometertje of twee op de fiets en dan hebben we de winkel. Nou verder weet ik eigenlijk niets meer te melden of het moet zijn dat we morgen met de bus naar Split gaan want op de fiets daarvoor is de weg iets te hobbelig, nou jullie gaan onze ontdekkingen in Split wel weer lezen, tot de volgende keer, O ja het water begint hier wel wat beter op temperatuur te geraken voor ons, Conny kan er nu ook al een kwartiertje inblijven zonder dat ze dooie vingers krijgt van het koude water.
Nou tot een volgend keer doei!!!!!!!!!!

• 29 Augustus 2013 - 12:55

Pap En Mam:

Ja de volgorde is verkeerd maar nu stonden er ook wel 3 op wat een weelde Maar die foto die er nu op staat daar konden jullie wel gewoon door het ziet er allemaal wel heel oud uit.
    Ja dat zal je toch wel houden de een vind dit leuk en de ander weer iets anders .
    Je moet maar zo denken de een van houdt van de moeder en de ander van de dochter.
    Daarom ben ik zo onwijs blij dat jij George zo veel van alle twee houdt tenminste dat heb je wel eens gezegd en dat is zo mooi van je.

Nee hoor nooit de Hoofdprijs betalen als het anders ook goed is, wat zullen jullie schone voeten hebben zo in de zee met de voeten want voetjes dat is nou ook weer niet waar leuk 2 Km fietsen en er is weer brood op de plank maar is er ook beleg dan in de buurt?

Verder is hier ook alles oke dus ik ga stoppen wens jullie weer een mooie reis verderop.
    Heel veel liefs uit een zonnig Sassenheim wij genieten er van en ach ieder geniet op zijn eigen manier kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss tot de volgende keer