Prachtige dag Boedapest. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Prachtige dag Boedapest. - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Prachtige dag Boedapest.

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

07 Maart 2015 | Hongarije, Boedapest

De tweede dag.

Zo de tweede dag zit erop, om 8 uur ging het wekkertje eerst ontbijten dan op zoek naar de hop-on hop-of bus. Al snel gevonden, eerst een half uurtje door de verkoper laten overtuigen toen een kaartje gekocht en meteen de bus gepakt. Naar de ketting brug over de Donau en met de verticale lift naar het kasteel "geklommen". Daarboven waren we net op tijd om de wisseling van de wacht te zien en daarna lekker daar boven lopen schooieren. Na een twee uurtjes weer met het liftje naar beneden even wat te eten opgezocht en toen de boot gepakt voor een boottochtje op de Donau. Langs het parlementsgebouw gevaren en lekker achter op het achterdek in het zonnetje gezeten. Toen maar even een lekker drankje gepakt en daarna weer een stukje met de bus, het is inmiddels tijd voor het diner, dus op zoek naar een lekker restaurant en jawel al snel gevonden. Daarna kwamen we er achter dat we de laatste bus ook weer hadden gemist, en dus moesten we lopend terug naar de kettingbrug om daar nog een paar mooie foto's van te maken, zoals die daar mooi staat in het licht. Daarna op het gemak terug naar het hotel om nog even te luisteren naar de schaatsers in Canada. Lekker douchen want morgen is het weer vroeg dag.
Groeten en wie weet tot morgen?

• 08 Maart 2015 - 10:15

Loes:

Hallo spruitjes

Handig hé zo hop on hop off bus zie je overal. Gister in Amsterdam geweest zag ik hem ook rijden. Lekker biertje proeven bij t IJ.
    Lekker genieten en veel zien. Hier is het ook prachtig weer en gaan zo wandelen in Aarlanderveen. Heerlijk naar buiten en van de zon genieten.
    Fijne dag

Liefs van ons uit Leiden.

• 08 Maart 2015 - 21:53

Mam:

Hallo zo leuke dag gehad zo te lezen met de hop hop mee en ja bus missen terug lopen maar als het mooi weer is dan is het niet erg.
    ook lekker gevaren en hoe was het eten zeker heel erg goed koop zoals je altijd hoor in dit soort landen
    Ja lekker op tijd naaar bed dan kunnen jullie er de andere dag weer tegen

Mijn dag is ook leuk gegaan alleen het is heel vervelend mijn mond zit vol blaren dus het eten is vreselijk dus maar een beetje vloeibaar ga morgen therapie aan vragen wqant zo kom ik niet veel verder maar ja als het zoveel pijn doet weet ik ook niet of dat kan.

Om half 4 heft Agnes mij gehaald maar dat viel mij erg tegen Erik was jarig en ze zei wij halem jou gewoon heel gezellig en ik ben ook blijven eten morgen kkrijg ik hutspot van hoor.
    Ik heb een paar hele fijne en gezellige uurtjes gehad net Boer zoekt Vrouw gekeken en hierna ga ik lekker naar bed.

morgen nog een hele mooie en fijne dag en heel veel liefs voor jullie kus van mij Mam