Waterton Lakes National Park - Reisverslag uit Waterton Lakes, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Waterton Lakes National Park - Reisverslag uit Waterton Lakes, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Waterton Lakes National Park

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

04 Mei 2017 | Canada, Waterton Lakes

Zo wat hebben wij lekker geslapen de eerste nacht in de camper. Het was wel een beetje fris, dus maar helemaal wegduiken onder het dekbed. Na een lekker bakje koffie en een goed gevuld schaaltje yoghurt met iets van cruesli erdoor begon de zon goed te schijnen. Na het ontbijt afwassen, want daar hadden we gisteren geen zin meer in. We stonden op een campground met allemaal van de megacampers en mega pick-ups. Nou moet je George hebben, die gaat gewoon even vragen hoe zo’n lel er uit ziet aan de binnenkant. Ja hoor hij heeft een hele rondleiding door de camper gehad! Nog wat tips om te gaan zien gekregen van de buren en het advies Bear spray te gaan komen. De buurman vertelde dat er onwijs veel beren zijn en deze zijn allemaal op zoek naar eten. En het advies gekregen mochten we gaan wandelen en wij denken dat er ergens en beer zit, dan moeten we hard gaat praten en fluiten! Na de rondleiding en adviezen zijn we nog even naar de winkel gelopen om nog wat kleine dingetjes te kopen en alvast te kijken naar Bear spray. Helaas hier geen Bear spray. Uiteindelijk vertrokken naar het Zuiden richting Waterton Lakes NP. Onderweg nog even getankt nou ik kan je vertellen er gaat heel wat benzine in in zo’n campertje. En de Bear spray is ook binnen. De rit naar het NP ging erg goed, wel af en toe wat hobbelig, maar de camper deed het goed. Aangekomen bij het NP zijn we eerst even bij de Rangers kijken, een rondje gelopen om een klein meer en het visitor centrum bezocht. Daar hebben we wat mooie trails gekregen. Dus ja morgen maar eens een wandeltochtje doen. Hier bij de campground nog wat gewandeld, in het zonnetje gezeten en toen kregen bezoek van heel veel Big Horn Sheep. Deze komen uit de bergen omdat ze trek hebben na de winter. Af en toe even verjagen bij de camper, want aan schade hebben we niets. Lekker pasta gemaakt, nog een bakkie, douchen en onder de wol. Groetjes aan allen. XXX

• 05 Mei 2017 - 22:10

Marcel:

Zo zo wat een animals jullie hoeven in iedergeval niet naar de Zoo

• 06 Mei 2017 - 09:39

MAM:

zou het nu toch goed gaan of Loes en Serena hebben het door gestuurd hoor ik vandaag wel ik heb het in ieder geval zo fijn da ze iets voor mij doen het gaat niet zo soepel meer Ha ha ha, het is Zaterdag morgen en niet te geloven de zon schijnt ik ga zo rond het middag uur naar keukenhof dan is het misschien wel lekkerder want fris is het wel en bij jullie ? leuk wat is dat voor een beestje het volgens mij geen stok paardje het lijkt er wel op wie heeft nu op een vermomde kakkerlak zal George wel zijn ga het maar eens uitzoeken hoe dit beestje heet. ik hoop dat jullie het fijn hebben er heeft vast veel sneeuw gelegen als er nu nog resten liggen misschien in de schaduw eigenlijk weet ik niets meer volgen de week hoor ik weer iets van het spaarne weet dat ik een hoorapp kwijt was in het ziekenhuis is gevonden tussen het beddengoed toen ik naar huis was zouden ze kijken en ja hoor gevonden lag bij de beveileging hartstikke blij ik dacht nog vast raar of ze hem gevonden hadden ik qa 15 mei naar keukenhof geregeld ze halen mij op en ik hoef nergens iets te doen regelen ze samen met de buurtzorg Anja en Marja gaan mee jullie horen wel horen het is geweest voor nu veel liefs voor jullie van mij uit een zonnig Sassenheim maar wel fris geniet van het mooie Canada jammer da pap er niet meer is anders zat hij nu al te zoeken waar jullie zitten.maar niets aan te doen ik geloof dat LOES DAT WEL DOET EN ik ben hier al heel blij mee lieverds geniet met en van elkaar KUS XXX mam Ria.