Berenspray is heet!!!!!! - Reisverslag uit Lillooet, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Berenspray is heet!!!!!! - Reisverslag uit Lillooet, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Berenspray is heet!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

15 Mei 2017 | Canada, Lillooet

Het was weer lekker fris vannacht in de camper, maar desondanks heerlijk geslapen. Vandaag is het de bedoeling om te eindigen in Lillooet. Een dorpje waar de tijd lijkt te hebben stil gestaan, mooi rustieke gebouwen en een prachtige mooie brede main street. We zijn hier mooi op tijd aangekomen zo rond 13.00 uur mooie voor de lunch en daarna nog genoeg ruimte voor een lekker stukje te hiken langs de oevers van de Fraser rivier. We hebben jullie al verteld dat we de berenspray hebben gekocht. Op deze fles staat dat deze is gevuld met cayenne peper. Wat inhoud dat het ietwat pittig proeft of voelt in de ogen. George had deze spray de eerste dag dat we op weg gingen even geprobeerd en er zat een klein beetje van de inhoud aan het spuitmondje. Dat kreeg ik vanmiddag aan mijn vinger en ik dacht ik lik het even van mijn vinger af (het was maar een spettertje!!!!!!!) Nou ik kan je vertellen dat het echt heet is in je mond de vlammen sloegen ergens uit daar waar de zon niet schijnt! Daarna ook nog, ik dacht dat alles al van mijn vinger was, in mijn oog gewreven en ook dat heb ik voor een behoorlijke tijd voelen branden. Maar ja een hollands kereltje hoor je daar niet over mopperen, ik heb dat voor een half uur gedaan Conny zei op een bepaald moment, jahhhhhhh nu weet ik wel dat het brandt. Nog wat kleine boodschappen gedaan en op zoek naar een slaapplek, gevonden we staan aan de oever van de Fraser rivier. Morgen gaan we weer een stukje verder en wie weet wat we dan weer te zien krijgen in dit mooie stukje Canada. Dus...........tot morgen.

  • 16 Mei 2017 - 09:23

    Marion:

    Tjonge Jonge dat heb jij weer. Leuke verhalen allemaal. Was zelf met vakantie dus lees nu pas jullie avonturen

  • 17 Mei 2017 - 09:37

    Mam:

    ik heb het even uit gezocht maar dit een nieuw soort mens aap wel heel mooi hij/zij ziet er lief uit je gelooft het of niet maar waar zitten jullie nu weer op en geklomen WAT BEDOEL JE NET OP TIJD VOOR DE LUNCH MAG JE ANDERS NIET MEER ETEN ?JULLIE ZITTEN OP DIE BERG WEL ZIELIG TOCH EEN BEETJE BANG OM ER AF TE VALLEN HET IS HIER RAAR WEER benauwd in ene is weer omgeslagen zal wel weer heel snel over zijn ja ja ik heb maandag een mooie dag gehad gisteren moe dus gewoon thuis gebleven maar ik had het niet willen missen gisteren kon ik ook met de oranje vereniging mee maar ik had mij al niet opgegeven want ik weet dat zoiets 2 dagen achter elkaar niet gaat en dan moet ik verstandig zijn ik ben nu ook thuis ja moet wel voor de buurtzorg en vanmiddag voor Jacqueline voor mijn haar
    in die tussentijd doe ik nog we iets hoor ik vermaak mij wel maar jullie zeker wel als ik al die foto;s zie en zeker de verhalen ik geniet er ieder keer van en ik ben er wel eens niet zo bij maar dan zal Loes het zeggen mam er is nieuws met foto's en dan zet ze er bij waar ik moet zijn maar ik kijk zelf ook hoor.
    morgen komt Margriet weer en dat is ook weer gezellig morgen bingo en loterij want dit is de laatste keer dan is het vakantie dan stoppen die dingen alleen de afsluiting VAN HET SEIZOEN EN DAT IS 7 JUNI.LIEVE SCHATTEN NOG EEN PAAR DAGEN EN DAN OP HUIS AAN HOOP DAT IK JULLIE WEER GAUW ZIE VOOR NU VEEL LIEFS KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS VOORZICHTIG EN KOM VAN DIE BERG AF ZO ENG OF WAS HET NIET ZO ERG.HOOG? DOEI DOEI MAM RIA

  • 17 Mei 2017 - 10:00

    Loes:

    Hallo spruitjes

    Jaja het weer in Nederland is inderdaad omgeslagen het wordt vandaag zo rond de 26 graden. Gister was de eerst officiële zomerse dag. Wel even wennen maar ook weer heerlijk. Iedereen lekker buiten aan het rommelen. De planten schieten de grond uit. Maar veel te droog maar gelukkig gaat het morgen weer regenen. Hahahahahahaha
    Echt wat voor je om even te proberen hoe heet de Berenspray is nou ja dat weet je dan ook weer. Maar hebben jullie het nodig gehad? Hier verder niets te melden.Gewoon aan het werk. Wij wensen jullie nog heel veel plezier de laatste dagen in het mooie Canada.
    Veilige laatste kilometers en een goede vlucht naar Amsterdam.

    Liefs van Albert & Loes

  • 17 Mei 2017 - 12:31

    Sylvia W:

    Wat heb ik weer onwijs genoten van jullie verhalen..Net of ik erbij ben...
    Hier lijkt het wel zomer, voor zolang dat het duurt ;-)...
    Laatste weekje is aangebroken, wat gaat dat snel zeg..Geniet nog heerlijk van de komende dagen.

    liefs dikke kus Syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

George en Conny

We hebben hem!!!

Actief sinds 17 Jan. 2011
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 110688

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Spanje en Portugal

18 Augustus 2017 - 02 September 2017

Naar het Zuiden of Oosten?

02 Mei 2017 - 20 Mei 2017

Zwerven door Canada

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Door de Alpen.

17 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Door de Pyreneën.

14 Mei 2015 - 21 Juni 2015

Rondreis Engeland, Schotland en Ierland.

06 Maart 2015 - 09 Maart 2015

Stedentrip Boedapest

31 Augustus 2014 - 24 September 2014

Onze Droomreis.

06 Juni 2014 - 22 Juni 2014

Daar gaan we weer.

28 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Nieuw jaar, nieuwe uitstapje!!!

16 Augustus 2013 - 28 September 2013

Op naar de ETNA!!

26 April 2013 - 30 April 2013

Weer op pad in 2013

07 September 2012 - 16 September 2012

Korte vakantie Frankrijk

31 Augustus 2012 - 02 September 2012

Nog even naar Italie!!

27 April 2012 - 28 Mei 2012

Ons eigen rondreis!!!

23 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Stedentrip Moskou

09 September 2011 - 24 September 2011

Weer lekker 2 weken op vakantie.

02 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Op pad met de camper door Noorwegen.

Landen bezocht: