Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Whistler

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

16 Mei 2017 | Canada, Whistler

Nog bezoek gehad gisteravond van 2 Nederlanders die dachten dat ze ons konden, dus niet, maar wel een uur gezellig gekletst, zo leer je nog iemand kennen. Daarna gedouchd, bakkie en onder de wol. En super nachtje geslapen in Lillooet, sommige mensen vinden het hier spookachtig, maar wij vinden het een dorpje waar de tijd heeft stil gestaan, fantastich! Na een nachtje slapen toch meer de RV aangetrapt richting Whistler via route 99, het lijkt AH wel!. Maar wat een prachtige route die route 99, bochtje hier bochtje daar, heuveltje op heuveltje af. Onderweg nog gestopt bij het Joffre park, daar kon je van lake naar lake wandelen. Helaas niet voor ons, de meren waren bevroren en er lag een dikpak sneeuw. Wel bij het eerste meer kunnen komen, maar niet bij de andere. Aangekomen in Pemberton even de lunch genuttigd, gebakken ei met bacon, jammie lekker. In Pemberton is niet veel te beleven dus maar verder gereden. Eenmaal in Whitsler aangekomen een plekje gezocht voor onze RV. YES gevonden! Eerst even naar de plaatselijke VVV. Wij wilden graag met een gondel van piek to piek, helaas wij waren te vroeg of te laat! De gondel gaat nog niet. Dan eerst maar even in het centrum van whitsler gewandeld. Het is een echt ski-oord hier. Op het moment kan je hier nog skieen. In 2010 heeft Nicolien Sauerbry hier Olympisch goud gehaald! Super dat wij hier kunnen zijn. Maar de gondel gaat dus niet, maar wij kunnen wel met een stoeltjes lift de berg op. Het is al vrij laat, dus vandaag gaan we niet meer. Dan alvast maar een slaapplaats zoeken. Ook weer gevonden, we staan in een proviaal park, prachtig hier. Nog een wandeling gemaakt en toen kwamen een loopbrug tegen over de rivier. Altijd gaaf om droog aan de overkant te komen!!! Even wat fotootjes gmaakt en lekker de camper in. Eten maken, bakkie, douchen en onder de wol.
Iedereen die onze onzin leest, hartelijk dank en een dikke knuffel XXXX

• 19 Mei 2017 - 08:07

Sylvia W:

Vind het heerlijk om jullie 'onzin' te lezen...Geniet er elke keer weer van. Elke keer wacht ik op jullie verhaaltje, en als het er dan niet is kijk ik ff op fb of jullie nog foto's hebben geplaatst. Moet straks echt afkicken als jullie weer terug zijn, want dat begint voor jullie helaas ook weer op te schieten. Geniet er nog ff lekker van luitjes.

geen dank en een dikke knuffel terug xxx