De Gubalowka op!!!!! - Reisverslag uit Zakopane, Polen van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu De Gubalowka op!!!!! - Reisverslag uit Zakopane, Polen van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

De Gubalowka op!!!!!

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

27 Augustus 2017 | Polen, Zakopane

Na een lekker nachtje en een ontbijtje, hadden we besloten de camper mee te nemen naar het centrum van Zakopane voor onze wandeling. Gewoon tussen de bussen geparkeerd, fijn bewaakt en dat voor 15 Zlottys. We zijn vandaag met een treintje boven naar de Gubalowka gebracht, lopen had ook gekund, maar we hadden ook nog een wandeling van bijna 15 km in de GPS staan. Eenmaal boven leek het wel een toeristische attractie met allemaal stalletjes die van allerlei prullaria te verkopen hadden. Maar wat een uitzicht zeg, onwijs mooi, je kijkt dan zo tegen het Tatra-gebergte aan. Maar wat een drukte boven en net als beneden allemaal stalletjes van mensen die alles willen verkopen. Volgens de GPS moesten we de weg langs de stalletjes volgen, dus dat doen we dan maar. Eindelijk werd het wat rustiger en liepen we zo een National Park in. Het National Park ging in het begin nog wel, maar daarna moesten we op paden, grasvelden, en bijna door watertjes lopen. Wel gaaf, maar heel vermoeiend. Ook omdat het boven op de Gubalowka niet vlak is. We kwamen percentages van 12 % tegen,,,,,,, omhoog!!!!! Maar telkens waren we zeer verrast door de vergezichten die we zagen. We hebben best wel al veel gezien, maar hier in het Zakopane gebied is het echt mooi en zeker als je van wandelen houdt. Je kan hier maanden wandelen. Na 5 uur wandelen waren we weer bij de trein die ons naar het centrum van Zakopane bracht!! Rustig nog door de drukte gelopen, nog wat boodschapjes gedaan en hup naar de camper. De bedoeling was om al naar Slowakije te rijden, dat zou nog ongeveer 85 km zijn. Maar we hadden gezien dat we geen snelweg gingen rijden dus besloten we maar weer naar de camping van de vorige nacht te gaan. Plek zat dus dat was geen probleem. Nog even zitten genieten van het uitzicht en een drankje. Wat gegeten en de verdere activiteiten zoals afwassen, koffie drinken en douchen gedaan. Het weer was vandaag super, gewoon erg warm!!! Morgen gaan we echt richting Slowakije!!!
Voor iedereen die dit leest een dikke XXXX
PS. Helaas foto’s plaatsen lukt niet, overal erg traag internet of minimale bereik.

• 27 Augustus 2017 - 21:46

Mam:

halo ik wel eens hier op gekeken maar toen stond er nog iets van CANADA OP[ loes was hier ze zei ik vind het zo raar dat jij er niets op hebt gezet troeb is vandaag GAANKIJKE EN E HEEFT DE LAPTOP NA GEKEKEN EN NU HEB IK HET OOK DUS NU GA IK ZE ALLEMAAL BEKIJKEN EN LEZEN ZE KON NIET BEGRIJPEN WANT IK VIND HET ALTIJD ZO LEUK MAAR IK VIND DIE KLEINE STUKJES OOK HEEL LEUK DUS MU WEER VERDER GAAN MAAR LIEVERDS NOG EEN HELE FIJNE TIJD KUS VOOR JULLIE VAN MIJ UIT SASSENHEIM.KUS KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS .

• 27 Augustus 2017 - 22:40

Mam:

ik ga het weer proberen u zijn er 2 beginnen weg echt waardeloos maar ik heb ze nu gelezen en morgen naar Slowakije jeetje wat zien jullie veel is goed dat jullie je bed bij j hebben kan je ook lekker op tijd de koets in en ik ga ook zo ik moet er nog 2 lezen en dAT DOE IK MORGEN WANT IK BEN HET ZAT DUS IK LEKKER PITTEN JAMMER DAT IK HET NIET EERDER KON DAAROM WAS IK ZO BLIJ MET DE CHAT MORGEN GOEDE REIS WEER EN MAAR
    WEER HEEL VEEL GENIETENHEEL VEEL LIEFS MAM RIA.

• 28 Augustus 2017 - 10:43

Mam:

zeker een leuk selfie ik heb in de gaten dat ik dit heb gezien en gelezen maar ik dacht dat ik die foto niet had gezien nu wel ZO DIT IS BETER GROTER STOER OM DE AUTO TUSEN DE BUSEN TE ZETEN AT IS ZEKER EEN PARKEER PLAATS WANT JULLIE MOESTEN WEL BETALEN NOU WAT KAN HET SCHELEN ALS HET VEILIGER IS MAKEN JULLI ZELF HT WARM ETEN I DAT TE KOOP WA JE W IL MAAR ALS HET MAAR LEKKER IS

• 28 Augustus 2017 - 10:49

Mam:

GAAT NIET ZO GOED MAAR JULLIE SNAPPEN HET WEL HIR BOVEN IS HET BEGIN HA HA HA ZOEK HET MAAR UIT EN MAAK ER EEN PUZZEL VAN VOOR NU EEN MOOIE DAG JULLIE ZIJN VAST AL OP STAP LIEFS EN GENIET VAN UIT EEN ZONOVERGOTEN MOOIE SASENHEIM MAM.

• 29 Augustus 2017 - 08:15

Marion:

Zo goede morgen,

Hier even een berichtje vanuit het zonovergoten Nederland. Wat een belevenissen allemaal weer.
    Hoop dat alles goed met jullie gaat. Lekker nog een klein weekje voor de boeg. Genieten maar.
    xxx

• 29 Augustus 2017 - 14:06

Sylvia W:

Jajaja weer helemaal bij, wat een mooie selfie van jullie 2.. en ook een hele mooie omgeving.

dikke kus van mij..