Drie fantastische dagen - Reisverslag uit Hrabušice, Slowaakse Republiek van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Drie fantastische dagen - Reisverslag uit Hrabušice, Slowaakse Republiek van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Drie fantastische dagen

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

30 Augustus 2017 | Slowaakse Republiek, Hrabušice

Zo, vandaag onze laatstdag in Slowakije en ook vandaag wilden we nog wel wat wandelen daarom hadden we hier per slot van rekening besloten om nog een dag langer te blijven staan. Dus vandaag stond de Piecky-wandeling op het programma. Ons kennende waren we zo ongeveer de laatste die aan onze wandeling begonnen, het was in ieder geval erg stil op de camping toen wij eraf liepen. We dachten zelf hier wel weer een uur of vijf mee bezig te zijn en dan met rusten erbij zouden we wel weer zo rond zes uur terug bij de camper zijn. Niets bleek minder waar want om half vier waren we terug en zaten in het restaurant hier bij de camping lekker aan een drankje. De route ging achteraf net als de eerste dag over houten ladders en ijzeren trappen waarvan er één denk ik wel twintig meter hoog was, dus een hele klim. En halfverwege maar niet naar beneden kijken. Boven op de berg aangekomen, op ongeveer de helft van de tocht, even een broodje gegeten en daarna de wandeltocht voortgezet op weg naar beneden! De beentejs en vooral de knieën en heupen gaan nu toch wel wat geirriteerd aanvoelen nadat ze drie dagen flink op hun donder hebben gehad van al dat naar beneden lopen. Het is wel anders lopen dan de vierdaagse. Maar de natuur en de vergezichten die je er voor terug krijgt zijn adembenemend. Morgen gaan we dan aan de terugreis beginnen en als alles volgens plan verloopt hopen we morgen bij ???????? te zijn in Polen. Dus..................geen idee waar we morgenavond zullen staan om te slapen, we gaan het zien! Jullie zullen het misschien wel lezen of horen als we weer thuis zijn, voor nu in ieder geval de groeten van ons! XXXX

• 30 Augustus 2017 - 23:21

Mam:

WAT EEN LEU REIS VERSLAG JA JA DE BEENTJES VINDEN HET OOK GENOEG IK WNS JULLIE EEN GOEDE EN VEILIGE REIS NAAR HUIS TERUG HOOP IETS TE HOREN ALS JULLIE WEER THUIS ZIJN LIEFS KUS XXXUOU VAN JULLIE MAM RIA

• 31 Augustus 2017 - 07:34

Sylvia W:

Zo dan de foto's gezien, nou ik doe jullie het niet na. Vind het heel eng.
    Veel plezier op jullie terugreis. Ik wens jullie een veilige reis terug.

Tot maandag xxx

• 31 Augustus 2017 - 07:38

Marion:

Wat een belevenissen. Geef mij maar een weekje op een strandbedje. Ja, dan zit het er al bijna weer op.
    Op naar de volgende vakantie dan maar. hahaha. Goeie terugreis. xxx

• 31 Augustus 2017 - 20:06

Gert Jan:

Hoi George en Conny, ik had zelf vakantie maar tussendoor wel je stukjes gelezen en de foto's gezien, Genieten weer, al die plaatsen waar jullie terecht komen! Doe voorzichtig op de terugreis.