Torre del Mar - Reisverslag uit Torre del Mar, Spanje van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Torre del Mar - Reisverslag uit Torre del Mar, Spanje van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Torre del Mar

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

22 Mei 2018 | Spanje, Torre del Mar

Vandaag om een uur of 10 weggereden van de camping, dat is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling dat we zo lang op een camping staan maar dat had er mee te maken dat we wat moesten wachten met naar het Alhambra te gaan. Maar ja dat was nu eenmaal niet anders. Eerst maar op weg een toertje door de Sierra Nevada met een route waarbij het alleen maar bergie op bergie af gaat. Aan alle kanten mooi uitzicht op de bergen van de Sierra Nevada met prachtige besneeuwde toppen, waar we gelukkig een heel eind vandaan blijven zodat de lange broek weer niet aan hoeft om zonodig een foto te maken in de sneeuw. Als we de Sierra Nevada achter ons laten gaat het door de Las Alpujurras naar de Spaanse kust waarlangs we cruisend naar onze slaapplaats van vanavond tuffen. Met de Middellandse Zee aan onze rechterhand gaat het met een gezapig gangetje richting Torre del Mar. Onderweg stoppen we even bij het balkon van Europa om vanaf daar naar de Middellandse Zee te kijken dan op naar de slaapplaats. Hier zullen we vannacht slapen met een stuk of 6 andere campers die hier ook geparkeerd staan. Op de plaats aangekomen gaan we ff een stukje wandelen langs de boulevard en jahoor, ik ben op stap met Arendsoog, want we lopen nog niet op de boulevard of Conny ziet al een paar dolfijnen met elkaar stoeien op een 100 meter uit de kust. Door het gezapige gangetje waarmee we hebben gereden en het stukje dat we hebben gelopen is het al zo rond 19.30 uur geworden en we besluiten dan ook maar om niet in de camper te eten maar gewoon aan de boulevard in een restaurant een pannetje páëlla te eten, heerlijk. Eerst een glas Sangria en dan een lekker hapje páëlla naar binnen. Daarna nog even genieten van de warme Spaanse avondzon en dan lekker een tukkie doen in ons paleisje.

Tot schrijfs Conny en George.

P.S Geen idee wie dit allemaal leest maar ik ben wel benieuwd of jullie op dit moment een idee hebben hoeveel kilometer wij al hebben gereden? Ik ben benieuwd op hoeveel kilometer jullie uitkomen.

• 30 Mei 2018 - 12:49

Marion:

Hoi hoi, Geen iedee. Wel een eind denk ik. Zijn Julie bezig met een inhaalslag aan verslagen. Heb voorlopig even wat te lezen. Gezellig hoor.

• 30 Mei 2018 - 12:49

Marcel:

Pff rond de 2555 km

• 30 Mei 2018 - 13:14

Sylvia W:

Hey luitjes,

Ik heb er al koffie bijgehaald om jullie verhalen te lezen, het zijn er nogal wat. Maar ben er blij mee, zodat wij weten in Nederland dat alles goed gaat. Oooh en ben zo jaloers dat Conny de dolfijnen heeft zien stoeien, wat moet dat een gaaf gezicht zijn geweest.

Liefs x-x Syl

p.s. ik denk zo om en nabij 2600 km