Kremlin dag. - Reisverslag uit Moskou, Rusland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Kremlin dag. - Reisverslag uit Moskou, Rusland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Kremlin dag.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

25 Februari 2012 | Rusland, Moskou

Goedemorgen allemaal,
Geenn idee waarom ik goedemorgen zet, want hier is het avond!!! Maar weer na een goede nacht inclusief het snurken van Serena!! Hebben we opgenomen met de mobiel want anders zou ze ons niet geloven!! Zijn we weer goed opgestaan. Weer onze magen goed gevuld met hetb ontbijt, want dat is hier wel fantastisch hoor. Rond een uurtje of tien zijn we weer gaan lopen richting het Rode Plein, want daar zijn over het algemeen wel de bezienswaardigheden. Vandaag was de planning om het Kremlin onveilig te maken. Oh jee vandaag was ook het mausoleum van Lenin open, dan daar maar voor in de rij. Maar eerst moesten alle tassen worden afgegeven! Nou dat deden we dus niet, George en Serena zijn naar Lenin wezen kijken en ik op plein gewacht tot ze er weer uit kwamen. Nou ............ dat was snel, want ze moest hun mond houden en doorlopen. Serena vertaalde het van "Kop houden en doorlopen"!!! Dus met 5 minuten waren ze weer buiten. Vandaar uit hebben we kaartjes gekocht om het Kremlin in te gaan. Ik kan natuurlijk wel alle Kathedralen gaan opnoemen, maar dan ben ik nog wel even bezig. Dus hierbij we zijn alle Kathedralen in geweest!! Nou daar ben je toch wel een paar mee bezig hoor. Toen we uit het Kremlin kwamen hebben we ons maar even opgewarmd met een bak koffie. Hhhhmmm wat zullen we nu gaan doen, oh ja we wilde nog naar het Gorky park, daar zou een reuzenrad staan waaruit je de hele stad kon zien. Onderweg kwamen we nog het monument tegen van Peter de Grote. Eenmaal aangekomen bij het Gorky Park was er geen reuzenrad, maar .......... wel allerlei anderen aktiviteiten, want in het park was van alles te zien en te doen, zoals een ijsbaan, allerlei eettentjes en iets wat op een concert leek, helaas niet te verstaan!!
Na even daar gelopen te hebben zouden we eerst met de metro naar het hotel gaan, maar uiteindelijk hebben we toch het hele stuk gelopen. Zie je toch meer dan in de metro. Vlakbij het hotel nog een restaurantje gevonden om iets te eten. Nou mam je ksn hier gewoon eten wat je ook bij ons kan eten hoor!!! Daarna terug naar het hotel en inmiddels is het hier half negen ('s avonds). In het hotel nog even wat gedronken en naast ons zit een dronken Rus, maar dat maakt niet uit, want als ze dronken zijn praten ze heel goed Engels!! Straks nog even lekker douchen en dan de kooi in. Want na weer zo'n hele dag buiten in de kou en sneeuw wordt je best wel roosig. Nou luitjes bedankt weer voor het lezen van onze verslagen, want het laatste verslag zal wel gewoon weer uit Nederland zijn.
Voor straks welterusten, slaap lekker en tot gauw.
Toedeledokie en een dikke kus.
XXX

• 25 Februari 2012 - 17:43

Pap En Mam:

Wat een mooie foto's wat een geweldige gebouwen wij denken dat als je er bij staat wel heel klein voelt jullie hebben in een korte tijd veel gezien en dat komt ook door het vele wandelen natuurlijk.
    Wat leuk dat het eten hetzelfde is als bij ons en ik wilde nog vragen of het eten erg duur is je leest wel eens dat alles daar zo vreselijk duur is.
    maar dat horen wij wel weer eens van jullie ja zijn er zoveel kerken en zijn ze allemaal zo mooi ? van binnen moeten ze ook zo mooi zijn.
    Wij hebben lekker kippen kluifjes met een boterham gegeten vanavond zien wij wel of er iets op de t.v is maar wij kunnen nog een paar dingen op gemist kijken
    Vanmiddag zo lekker op de fiets naar dorp geweest het was een heerlijk zonnetje en wel een fris windje.
    maar goed voor dat ik afsluit namens Pap en mij een goede vlucht morgen en weer veilig thuis komen veel liefs kus Serena knuffel heb je het naar je zin ? en hoe is je Russich ? vast beter als 2 dagen geleden Spruitjes dit was het voor deze trip morgen nog even genieten maar wel op tijd op het vliegveld zijn hoor niet verdwalen of de verkeerde kant uitgaan XXXXXXXX

• 25 Februari 2012 - 17:45

Tom:

Jullie zijn lekker bezig om de halve wereld te ontdekken. leuk om weer te lezen en George wat zie je r uit met die muts??? veel plezier nog.

groet

tom

• 26 Februari 2012 - 10:10

TANTE LENY:

GOEDE MORGEN,ZONDAG, JULLIE REISVERSLAGEN WEER GELEZEN, PRACHTIGE GEBOUWEN, EN DAAR BIJ `N HEERLIJK UITLEG, OVER WAT JULLIE GEDAAN HEBBEN, EN NIET TE VERGETEN DE FOTO`S.
    GENIET NOG WANT DE TIJD GAAT SNEL, GEBRUIK ZE WEL.
    LIEFS TANTE LENY

• 26 Februari 2012 - 10:46

Ton En Atie:

wat hebben jullie geweldig veel gezien,,,heerlijk leef helemaal mee,,,en leuk he met serena erbij,,zo,n heerlijk spontaan kind,,,en dan sneeuw en kou,,,dat hoord daar ,,dat maakt het exstra romantisch toch,,,wat een super reis,,,, echt genoten,,,knuffel van ons