Hallo Deutsland. - Reisverslag uit München, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Hallo Deutsland. - Reisverslag uit München, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Hallo Deutsland.

Door: ConnyenGeorge

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

24 Mei 2012 | Duitsland, München

Zo, nu weer een van dezelfde dag.
Ja, we hebben een tijdje geen wifi gehad dus we lagen wel een beetje achter met de verslagen op de site te zetten, sorry. Maar nu we weer wifi hebben kunnen we er meteen van vier dagen op zetten. Vandaag zijn we naar München gereden en we waren daar omstreeks 12 uur. Conny had een camperplaats gevonden bij de Allianz Arena (stadion van Bayern)maar dat vonden we niet zo veel soeps, toen maar weer de bordjes camping volgen en nu staan we weer redelijk dicht bij het centrum (8km), de fietsen eraf en hup naar het centrum gereden. We hadden nog een stadsroute in de gps staan en die hebben we dan ook keurig gelopen. Nou in deze 5 km hebben we al heel veel gezien van München. En daarbij vertrokken we uit Salzburg met een waterig zonnetje, maar hoe meer we bij München kwamen hoe mooier het weer werd. Dus vanmiddag weer lekker aan de korte broek gelopen met een graadje of 25. Eigenlijk hadden we dus helemaal niet zo'n eind hoeven te rijden. Zo op ongeveer 800 km is het ook prachtig weer!! Volgend jaar maar eens goed over nadenken. hahahihi Nog even wat gegeten in de stad, want het was inmiddels al 19.30 uur. Daarna weer terug gefietst naar de camper en nu zitten we lekker onder de luifel. Deze middag is alles weer droog geworden wat nog nat was, zoals van 4 dagen handdoeken, de luifel en het kleed. Dat is dus weer mooi meegenomen. We gaan zo nog even kijken wat we nog verders in München willen bekijken en de rest van de avond lekker genieten van het mooie weer. Gute nacht freunden!!!
XXXX

• 24 Mei 2012 - 19:32

Tonschrier@casema.nl:

fijn jongens welkom weer terug in het mooie weer,,,wij hebben zo al 28 gr toppie,,,zeilweidstrijden op de kaaqg,,

Gaby,s week-end hij zou 3 juni 42 jaar geworden zijn,,,helaas,,,en diep triest einde van zijn jonge leven,,,maar op de kaag herdenken zei hem,,,steeds met de pinkster,,,geweldig 2 boten van ons zijn er al,,,jari en ian varen in de 12 voets jol van Gaby,,, geweldig voor ons,,, wij hebben er alles aan gedaan om dit week-end te laten slagen het weer is perfect en onze inzet ook,,,wel thuis goede reis en doe voorzichtig

• 24 Mei 2012 - 19:50

Pap En Mam:

Hallo hier Sassenheim voor Duitsland,

Ik heb ze lekker allemaal gelezen heerlijk hoor.
    Nee hoor nooit bij een voetbal stadion gaan staan en zeker niet van Bayern het kan wel maar dan zou ik toch voor Feyenoord kiezen want dat is tenminste een stadion.
    Wat heerlijk dat alles droog is en het nu droog houden hier is het droog maar in Gelderland is het Nood weer geweest zo zie een klein landje en zoveel verschil voor nu weer liefs kus.

En net wat Atie zegt het is al die jaren al Gaby's weekend zo gaaf dat de jongens van Jorgen ook varen ja hoor het blijft mooi weer zo fijn voor Ton Atie en Jorgen

Voor nu ga ik een stevige borrel drinken zo iets als bitter lemen
    slaap lekker en morgen gezond weer op liefs van de oudjes.

• 25 Mei 2012 - 05:59

Marion:

Nou, nou wat een belevenissen allemaal weer. Maar ja het onvermijdelijke zit er al weer aan te komen. De terugreis naar Nederland en natuurlijk Ortec !!??? Leuk dat jullie bij Roeland geweest zijn. Geen foto's gemaakt ??? Straks lekker genieten van een lang Pinksterweekend met mooi weer. Tot gauw. xxx

• 25 Mei 2012 - 11:47

Sylvia Veth:

Ha Connie en George,

Heb jullie reisverslagen allemaal gelezen. Prachtige dingen gezien en veel gedronken en gegeten. Hahahaha,
    daar is een vakantie natuurlijk ook voor!
    Leuk dat Roeland en Marieke vader en moeder zijn geworden van een zoon.
    Heb toevallig van de week de foto's van Roeland zijn huis gezien van Peter
    Vroonhof.
    Nog een paar fijne, gezellige dagen en dan weer aan de slag! Ik heb vanaf vanmiddag 18.00 uur vakantie en ga dan ook lekker genieten van mooi weer en lekker eten en drinken. Tot maandag 18 juni!

Groetjes Sylvia Veth