Rondvlucht Grand Canyon en nog veel meer. - Reisverslag uit Boulder City, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Rondvlucht Grand Canyon en nog veel meer. - Reisverslag uit Boulder City, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Rondvlucht Grand Canyon en nog veel meer.

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

04 September 2014 | Verenigde Staten, Boulder City

Zo thuisblijvers, hier weer een berichtje van ons. Vandaag vroeg opgestaan om van de zonsopgang te genieten boven Lake Mead. Geweldig mooi en al meteen heerlijk warm, daarna lekker met z'n viertjes zitten ontbijten en meteen de planning voor vandaag doorgenomen. Het plan was om eerst even langs het vliegveld te gaan om te kijken wat de mogelijkheden waren voor of een helicoptervlucht of met een Cesna over de Grand Canyon te gaan. Daarover straks meer, daarna naar de Hooverdam gereden om deze met ons bezoek te vereren. Tering wat een bouwwerk en wat een beton zit daar in zeg!!!!!!!! Niet te geloven wat ze toen al konden. Daarna een lekker hamburgertje gegeten en wat is dat makkelijk met die refill methode, een beker en je kan maar door blijven drinken. En daarna........... naar het vliegveld voor een rondvlucht over en Lake Mead en de Hooverdam en een stuk van de Grand Canyon, in een woord geweldig om te beleven en te zien, prachtig ik heb er geen woorden voor. Het is wel in een Cesna geworden in plaats van met de helicopter, maar de belevenis was geweldig al was het wel een bumpy ride. Daarna hebben we besloten om maar meteen naar Las Vegas te verkassen om misschien hier wel twee nachten te blijven. Nou in Las Vegas meteen de camper op een mooi plekje neergezet en even vlug een beetje verkoeling gezocht in het zwembad, daarna lekker gegeten en even een wandeling over de strip gemaakt en dan lekker en tukkie doen en maar weer zien wat de dag van morgen ons weer gaat brengen. Groeten van ons 4en.

• 06 September 2014 - 20:11

Hans Van Der Spruit:

Wat een reis zeg!

Jullie hebben een super tijd daar.

Groetjes uit Voorhout van familie.

Hans en Peter

• 08 September 2014 - 13:20

Marion:

Hallo spruitjes, wat een belevenis zeker. Nou aan mijn lijf geen polonaise. Voordat ik in zo'n toestel zou stappen is er al een litertje van het een of ander naar binnen. Wel fijn dat jullie zo genieten.

gr. Marion

• 10 September 2014 - 20:32

Mam :

Ja het wel leuk dast ik na mijn vakantie nog het een en ander zo kan lezen goed uitvinding en dan de mails nog nou ik ben aardig bij geloof ik mijn vakantie was niet zo heftig maar wel heel mooi ik heb van veel dingen genoten ieder op zijn eigen manier moeten wij maar denken voor mij is dit niet haalbaar meer.
    maar ik geniet wel van de verhalen.

Ik ga er weer van tussen liefs doei doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii