Weer thuis. - Reisverslag uit Lisse, Nederland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit Lisse, Nederland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

24 September 2014 | Nederland, Lisse

Zo,dat is lastig om te beginnen met onze laatste belevenissen in New York als we inmiddels weer aan de Randmeerstraat zijn. Maar we gaan gewoon beginnen, zoals gewoonlijk waren we lekker vroeg uit de veren, ontbijtje gepakt in het hotel en de rugzakken ingepakt en afgeleverd in de kelder waar alle bagage bewaart wordt van degene die die dag nog wel in New York blijft, maar geen kamer meer heeft in het hotel. De hop om, hop of bus opgezocht en richting Brodway en naar Harlem. In deze route zat ook de mogelijkheid om nog over te stappen naar een andere route en zo uit te komen bij de Bronx en het Yankee stadion, waar gisterenavond nog een baseball wedstrijd werd gespeeld. Bij dat stadion zijn we nog gestopt, maar de tijd was te kort om er ook in te gaan, want we wilden de trein nemen naar het vliegveld van 14.30 uur. Terug aan Time Square eerst wat eten, voor we de trein pakken, dan de rugzakken ophalen en naar de trein dat is erg makkelijk, het station is namelijk tegenover hotel. Kaartje gekocht en naar het vliegveld, daar zelf inchecken en als dat gelukt is eerst nog even snel een slokje nemen. Conny draaide het flesje open, en dat flesje spuit bijna helemaal leeg, dus zeiknat en de rugzak moet weer over voor een droog t-shirt voor in het vliegtuig. Hahahihi Dat is allemaal gelukt en op naar de douane en dan op het gemak nog wat rondkijken voordat we de terugreis gaan beginnen. Nou alles gaat lekker op schema, op tijd het vliegtuig in en weg gaan we, los van de slurf en dan blijven we best wel lang staan. De captain geeft dan door dat ze een technisch mankement hebben en dat we weer terug moeten naar de slurf om het na te laten kijken. Einde van het verhaal, we moeten allemaal uit het vliegtuig naar een ander en bagage overladen de catering weer nieuw eten erin en dergelijke en daarna kunnen we vertrekken, met een vertraging van drie uur gaan we dan uiteindelijk richting Nederland. Om kwart voor 10 geland en Serena stond ons al op te wachten. Bagage in de auto en op weg naar huis. Lekker even bijkletsen met dochterlief die de afgelopen week ook nog moest handelen met de ongemakken van haar Oma, maar ze heeft zich goed van haar "taken" gekweten en haar Oma goed geholpen. Even een paar uurtjes naar bed en nu gaan we maar terugdenken aan een prachtige reis die we hebben mogen maken. Even een paar dagen om bij te komen en dan gaan we weer plannen maken voor de volgende reis, maar eerst na genieten van deze!!!!!!!!!!! Groeten en tot de volgende verslagen. Kus van ons!!!!!!!!!!

• 24 September 2014 - 17:25

Smurfin:

Nou ik heb genoten van jullie verhalen hoor. Groetjes en tot gauw.

• 24 September 2014 - 17:46

Mam:

Zo blij dat ik weer een stem heb gehoord wat was ik blij en dat na 2 x ik heb het echt niet gehoord en nu op de scoot midden in het park ja hoor op tijd gepakt en je klonk zo blij lieverd dank je wel.

het waren lange weken hoor zo voelde het wel maar heel veel leeswerk van jullie gekregen en foto's jullie hebben wel de tijd genomen om ons op de hoogte te houden.

ik ga eten gisteren mee gekregen van Serena en ik heb nog over en dat eet ik nu.
    jullie hebben het ook leuk he heeft Serena dat gedaan.

Nemen jullie je rust maar ook weer niet te veel met de dag mee is het beste vanavond op tijd dan voel le le morgen weer lekker (hoop ik)
    veel liefs en bedankt voor alle mooie reis verslagen de mail en de foto's liefs.

• 24 September 2014 - 18:28

Nico STB:

Welkom thuis George ik wou vanavond wat schrijven ben ik te laat lees ik dat je al thuis ben maar ja je zal wel weer een nieuwe reis geboekt hebben dan zal ik proberen optijd te reageren ik spreek je Gr Nico

• 25 September 2014 - 12:09

Witteeee:

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!!! En ben blij dat ik je maandag weer zie *bloos* heb je toch wel een klein beetje gemist hoor.... , maar zal jullie verslagen wel missen, want zo begon meestal mijn dag, eerst ff de verslagen lezen..maandag moet je niet raar op kijken als ik er 's morgens al ben, want heb cursus Excel.

xxx Syl

• 25 September 2014 - 18:06

Louis Funcke:

jammer dat het vliegtuig niet langer oponthoud had want dan had ik van avond getennist,maar als nog wel kom thuis.doei.....louis en nel

• 26 September 2014 - 08:34

Marion:

Ha Spruitjes,

Nog even een paar laatste woordenv an mij. Was deze week vrij. Heb jullie wel gevolgd en weer erg genoten van alle verhalen. Lekker nog een paar dagen uitrusten en ja wel hoor .......maandag er weer lekker tegenaan. hahaha.