Nog één nachtje - Reisverslag uit Pitlochry, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Nog één nachtje - Reisverslag uit Pitlochry, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

19 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Pitlochry

Hallowwwww,

Zo, na de avond met de Pipersss lekker in slaap gevallen met het getik op het dak. Maarrrrrr............ wat vannacht valt kan morgen overdag niet vallen, dus laat maar vallen hoor. Vanochtend dus geen eigen gebakken broodjes maar brood uit de supermarkt, dit komt omdat we dus zonder stroom staan en dan kunnen we het oventje niet gebruiken. (snik) Maar gewoon lekkere broodjes uit de supermarkt dat smaakt ook goed. Na het ontbijt heeft Conny eerst even wat landkaarten gedownload zodat we ook offline kunnen kijken waar we morgen eventueel gaan slapen. Terwijl ik de vaat probeer schoon te krijgen door het in heet water onder de dompelen, oftewel ik probeer af te wassen. Gelukt!!!!!!! Daarna de GPS in orde gemaakt om de Killiecrankie wandeltocht te gaan lopen van 15,5 kilometer. Maar ons kennende zal dat wel een kleine twintig worden en dat is ook uit gekomen. Het was best lastig om het begin te vinden maar daarna ging alles voorspoedig en hebben we een prachtige wandeling gemaakt door een schitterend gebied. Toen we terug waren bij de camper besloten we om nog een stukje verder te rijden naar de volgende stopplaats die wij hadden bedacht. Daar aangekomen eerst maar eerst even vragen naar de overnachtingsprijs die was ons toch wel wat te gortig, dus omkeren, want waar we op dit moment staan staan we voor gratis in plaats van voor veertig(!!!!!!!!) euro. Morgen gaan we verder richting het noorden en wie we spreken, rijden we niet echt naar het betere weer. We gaan het zien, het kan ons niet boeien. We zullen en moeten het noordelijkste puntje van Schotland bereiken. Wel...... mensen we gaan lekker eten en verder met genieten van de avond en tot de volgende keer. Conny en George.

• 21 Mei 2015 - 13:34

Louis Funcke:

Hier de eerste reactie ik kan me eigen toch niet inhouden??????????
    He jij rijke man vond jij 40 euro te duur terwijl je altijd zo zit te pochen over je aandelen bij alex ,of is daar niks van waar.
    zo niet dan wil ik wel een inzameling houden op de tennisbaan en dan op je rekening storten, maa rik denk dat het niks oplevert, en voor de rest nog een hele fijne vakantie en kijk uit. doei;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

• 21 Mei 2015 - 15:05

Mamss:

hallo ik ben intussen lekkere naar dorp geweest het was .

dus lekker gewandeld maar wel weer meer Km

niet doen hoor € 40 veel te gek doe daar maar leuke dingen van.

geeft niet als is het niet van dat hele mooie weer.

jullie ver maken je toch wel zo als ik dat lees

ik ook wel maar ik zou wel naar huis willen maar ik weet dat het nog ni et kan.

dus moet ik verstandig wezen morgen naar Jaap ik hoop dat het leuk zal worden

het is misschien de laatste keer je weet het niet maar 90 jaar is een hele leeftijd.

zo jullie weten weer iets niet veel meer ik maak ook niet veel mee

veel liefs kus xxx en genieten spruitjes.