Wandelen!!! - Reisverslag uit Donaueschingen, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Wandelen!!! - Reisverslag uit Donaueschingen, Duitsland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Wandelen!!!

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

01 September 2016 | Duitsland, Donaueschingen

Wat een stilte hier 's nachts zeg, weer super geslapen. Zoals elke morgen ontbijten, afwassen en de proviandtas in orde maken. Vandaag stond er weer een wandeling op het programma! Nou Loes en Albert als jullie eens echt mooi willen wandelen dan moeten jullie naar het Zwarte Woud. Rond half elf vertrokken we, zoals alle wandelingen hier is het heuveltje op en heuveltje af. Maar wat kan je hier prachtig wandelen. Lekker banjeren door de Zwarte Woudse alpen. Af en toe gewoon ergens lopen waar geen pad is, maar dan zie je wel 1 herten! Onderweg bij een ski hut lekker ons bammetje zitten eten. Rond half drie waren wij weer terug naar bij de camper. Even uitpuffen en wat drinken. Daarna alles opgeruimd want we wilde nog wel 53 km rijden. We staan nu bij Hüffingen, weer een super camperplaats waar je bij het aanmelden aan de stamtafel gaat zitten en met iedereen die er dan is wat zit te drinken, grappig toch! De rest van de tijd nog goed buiten kunnen zitten, want het weer is hier prima. Hier blijven we maar 1 nachtje staan, er is genoeg te doen hier hoor, maar anders gaan we zeker Oostenrijk niet halen. Morgen hopen we voorbij de Bodensee te komen. Tjussss

• 04 September 2016 - 08:39

Louis Funcke:

DUS......ER ZAT NIEMAND?????????????????

• 06 September 2016 - 09:41

MAM:

zo hier ben ik ook weer.
    wat maken jullie fijne dagen zo fijn dat jullie het neer de zin hebben.

maar zitten jullie zo dicht bij dat jullie zo naar het 3 landen punt kunnen ?
    of zijn dat andere landen zal maar ik hoor het wel eens wat fijn dat jullie mooi kunnen wandelen je kan het maar 1x naar je zin hebben ik heb het ook wel naar mijn zin maar dat is heel anders natuurlijk. de 2 jongste hebben het ook wel naar hun zin zien er blij uit vertellen ook waar ze zitten en wat ze doen.ik lees alles dan is het net of ik er bij ben ja ik kan goed fantiseren ik maak er in mijn hoofd gewoon soap van ik heb he met pap ook altijd fijn gehad maar ja heel anders ik zeg altijd geniet er van als jullie wat willen zien moet je he doen als je het allemaal nog kan wat een wijze woorden ha ha ha als jull;ie weer in nederland zijn hoop ik dat jullie er weer voor mij zijn en veel vertellen
    maar nu Loes iets heb gedaan op de lap top kan ik alles weer lezen in zien mooie dag voor nu ik ga maar eens bellen ik zie geen inval hulp kus liefs veel plezier doei doei hou van jullie.
    mam Ria.