Reisdag!!!!! - Reisverslag uit Ullapool, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Reisdag!!!!! - Reisverslag uit Ullapool, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Reisdag!!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

26 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Ullapool

Nog even over gisteren, er staan foto's van een grot op onze site, maar nog niet verteld dat dit de Smoo Cave is? Het is een kalksteengrot met een een grote waterval. We konden ook nog 20 minuten met een gids door de grot lopen, maar dat hebben we niet gedaan. Even scheen het zonnetje en dan ga je niet in een grot lopen! Zo dit was nog even het restje van gisteren. We stonden (weer) lekker op de wind en het was fris dus maar de kachel 's nachts aangelaten, we hadden toch immers 16 Ampère!!!! Nu naar vandaag. De bedoeling was op tijd weg te rijden, maar het trut gehalte was weer erg hoog, dus reden we pas om 10.00 uur weg. De planning was vandaag 200 km te rijden, ja dat is heel veel voor ons. Het begon al goed we gingen gewoon verder op de smalle weg, af en toe de berm in en soms een ander voor ons de berm in. Maar wat was het vandaag een prachtige route, zoveel verschillende landschappen en weersomstandigheden. Net uit Durness leek het net of we op de toppen van de Highlands reden. Iets verder reden we weer door allerlei rotspartijen en we eindigden met groen. Al met al was het weer een dag alsof we door een ansichtkaart reden! Daarom hebben we ook zolang over de 200 km gedaan, we waren pas om 16.00 uur op de plek waar we wilde overnachten. We staan nu in een plaatsje van niets ergens op een parkeerterrein. Ook George heeft van de landschappen mogen genieten want heb ook nog een heel stuk gereden. Moet nog wel af en toe wennen aan dat links rijden hoor. Al met al was het een mooie reisdag. Op naar de pub zeg ik!!!!
Oh ja wij willen nog even iedereen bedanken die de moeite neemt om de verhaaltjes/belevenissen te lezen en de reacties die geplaatst worden, erg leuk allemaal.
Voordat er alleen maar onzin uit gaat komen ga ik maar stoppen.
Toedeledokie en we hopen dat het volgende verslag van SKYE gaat komen.
Doei doei xxx

  • 26 Mei 2015 - 23:36

    Loes Van Der Zwet:

    Zo globetrotters

    Eerst even een compliment voor de mutsen die gekocht zijn. Is het zo koud dat ze gekocht moesten worden. Mmmmmm lekker biertje. En toch goed opgelet bij Harry Potter kasteel. Je steeg gewoon op met de bezem. Fijn dat jullie zo genieten van alle pracht om jullie heen. Wij genieten mee. Dus lekker blijven schrijven.

    Lieve groetjes uit Leiden

  • 27 Mei 2015 - 09:01

    Sylvia W:

    Hey Luitjes,

    Lekker he dat bier Guinnes, drink het ook wel eens in de Engelse Pup in Leiden....Jammie...
    Maar wat een mooie foto's...Ik geniet er elke dag van. Hier lijkt het of de zomer op gang komt.

    Geniet er lekker van...Kijk alweer uit naar jullie volgend uitstapje.

    xxx

  • 27 Mei 2015 - 09:16

    Smurfin:

    Hoi vakantiegangers,
    Wat een mooie verhalen allemaal weer. Mooie natuur en goed aangekleed zie ik wel. Ik ben net terug van 30 graden in Turkije maar hebben natuurlijk niet zoveel gezien als jullie nu doen. Je moest je dus zo warmhouden Conny door te springen :) Ik blijf jullie volgen hoor maar moet natuurlijk ook nog wat doen hier :). Tot gauw en geniet ervan. Kom je in dat hoge noorden wel nog iemand tegen op de weg? Nou doeiiii moet weer aan de gang. xx

  • 27 Mei 2015 - 13:19

    Marion:

    De monstertjes van lochness maar dan met een muts op ???? hahaha. Een goeie reden om dat lekkere bier te drinken. Je moet je toch warm zien te houden he. Wat een belevenissen weer en zo rustig volgens mij. Genieten maar.

  • 04 Juni 2015 - 19:13

    Mam:

    hallo lieverds,
    dat was gisteren avond en ik blij dat ik nu het een en ander kan lezen heel fijn om zolang met jullie te praten en wat hebben jullie het fijn heel bijzonder is deze vakantie volgens mij.
    ik ben blij dat ik zo ver ben opgeknapt dat ik dit weer kan doen ik heb het erg gemist maar het was niet anders en nu hopen en dat ik half jullie naar mijn eigen huis kan maar ik zal het niet forceren.
    ik ben zo fijn vandaag op de scoot weg geweest heb heel voorhout onvelig gemaak hoor op een terrasje een heerljk ijsje zitten eten.
    zuinig zijn op jullie petjes voor de winter hier dan heb je die alvast want je weet maar nooit.

    zo heb lekker van jullie foto's genoten en zou zeggen veel plezier en geniet er van kus knuff.

    liefs Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Ullapool

George en Conny

We hebben hem!!!

Actief sinds 17 Jan. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 111378

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Spanje en Portugal

18 Augustus 2017 - 02 September 2017

Naar het Zuiden of Oosten?

02 Mei 2017 - 20 Mei 2017

Zwerven door Canada

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Door de Alpen.

17 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Door de Pyreneën.

14 Mei 2015 - 21 Juni 2015

Rondreis Engeland, Schotland en Ierland.

06 Maart 2015 - 09 Maart 2015

Stedentrip Boedapest

31 Augustus 2014 - 24 September 2014

Onze Droomreis.

06 Juni 2014 - 22 Juni 2014

Daar gaan we weer.

28 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Nieuw jaar, nieuwe uitstapje!!!

16 Augustus 2013 - 28 September 2013

Op naar de ETNA!!

26 April 2013 - 30 April 2013

Weer op pad in 2013

07 September 2012 - 16 September 2012

Korte vakantie Frankrijk

31 Augustus 2012 - 02 September 2012

Nog even naar Italie!!

27 April 2012 - 28 Mei 2012

Ons eigen rondreis!!!

23 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Stedentrip Moskou

09 September 2011 - 24 September 2011

Weer lekker 2 weken op vakantie.

02 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Op pad met de camper door Noorwegen.

Landen bezocht: