Rustdag!!!! - Reisverslag uit Tralee, Ierland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Rustdag!!!! - Reisverslag uit Tralee, Ierland van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Rustdag!!!!

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

10 Juni 2015 | Ierland, Tralee

We hadden ons een rustdag beloofd in Tralee. Nou dat is het ook geworden ook. Er zou een stoomtrein zijn, maar helaas die was overleden! Dus nog wat rondgefietst, gewandeld, geshopt, geluncht en gezeten. Dus een echte relaxdag, we zijn dus een nachtje extra in Tralee blijven staan. Na een lekker bord macaroni en een bakkie zijn we toch nog even naar het centrum gelopen. Helaas geen leuke Ierse muziek te vinden. Dan maar een douche pakken en de kooi in. Morgen trekken we verder. Toedeledokie

• 11 Juni 2015 - 12:38

Mam:

hoi hoi reizigers

Had ik een berichtje op jullie berichtje gedaan ben ik hem kwijt en dat is zo stom maar ja het was niets bijzonders hoor.

jullie een rustdag ik ook het zit er vandaag even niet in nee hoor grapje het menu is vandaag babi pang pang lekker hoor het eten is lekker ik eet geen borden vol ik doe tenslotte ook niets.

ga zo weer even op de scoot weg ga ik ook kijken of ik een stoom treintje kan vinden denk het niet maar ik zoek wel iets anders moet ook nog even naar de plus of A-H en naar de post een mens kan het er druk mee hebben nee hoor.

gisteren was er de staats loterij weer helemaal niets gewonnen volgende keer maar beter denk het niet.

Er is een lekker zonnetje en wat wind maar dat is wel lekker morgen zal het heel warm worden zeggen de weer vrouwen en mannen dan weer minder maar als jullie het maar lekker hebben lekker genieten

Zo het doe heel voorzichtig verzenden want ik doe het niet voor de derde keer

doei doei veel plezier en lekker genieten voorzichtig ik doe het ook op de scoot.

denk heel veel aan jullie kus doei doei xxx

• 11 Juni 2015 - 16:47

Loes Van Der Zwet:

jaja Globetrotters.

Mam is een racemonster geworden sinds ze uit het ziekenhuis is ontslagen. Maar het is ook prachtig weer. Lekker zonnetje. Nu ook al. Heerlijk genieten. Ik ben nu ook vrij en ga morgen met Wendy en Anneke een weekend er tussen uit. Maar zij weten nog niet waar de reis naar toe gaat. Dat komen ze te weten als zij morgen een puzzel hebben opgelost. Ze weten wel wat ze mee moeten nemen en hoelaat ze worden opgehaald. We gaan er een lekker weekend van maken. Jullie ook en mam ook. Mooie bril uitzoeken en gehoorapparaten en wat drinken met wat lekkers met Serena & Nic.
    Leuk om jullie verslagen te lezen. Wel heel veel gezien volgens mij. Hier wordt het al lekker warm/broeierig. En mam heb je het stroomtreintje nog gevonden? Lekker naar buiten is goed voor iedereen.
    Ik ga zo een stamppotje maken want het is mijn dag om te koken. Hopelijk zijn jullie ged uitgerust om de laatste week in te gaan. Ik ga er ook weer vandoor.

Liefs vanuit een heerlijk zonnig Leiden.