Van Noordoost naar Noordwest - Reisverslag uit Durness, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Van Noordoost naar Noordwest - Reisverslag uit Durness, Verenigd Koninkrijk van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Van Noordoost naar Noordwest

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

25 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Durness

Zo, zoals de titel al aangeeft hebben we de hele noordkust afgereden en zijn nu neergestreken in Durness in het noordwestelijke puntje van Schotland. Gisteren een mooi dagje met die catamaran en daarna lekker op tijd de kooi in, we waren lekker rozig van die wind op je kop. Vandaag uitgeslapen ( tot half negen) daarna lekker op het gemakje ontbeten en zo zachtjes aan gaan we dan richting Durness. Onderweg eerst even wat proviand ingeslagen bij de plaatselijke supermarkt en daarna dan eindelijk dat door velen die we hebben gesproken karrenspoor op om uit te komen bij Durness. Nou van een karrenspoor is echt geen sprake het is een best wel goede weg. Vooral de eerste 50 kilometer is heel goed te doen. Daarna wordt het wel smal, als je een tegenligger tegen komt moet je op een uitwijkhaventje plaats maken en dan kan je elkaar passeren. Geen probleem je moet alleen een beetje verder vooruit kijken om te zien of je het volgende uitwijkplekje wel haalt. Nou in Durness staan we weer op zo'n mooi plekje, we hebben de zee in onze voortuin. Met andere woorden we kijken uit op de zee en staan boven op het laatste duin! We hebben er een paar foto's van gemaakt we zullen proberen om die op de site te zetten. Verder is er eigenlijk niet veel te melden alleen dat we erg genieten van onze trip tot nog toe, en we hebben ook iemand die van Schotland komt van origine en die is zelfs jaloers op ons. Nou we gaan terug naar de camper. Op dit moment zitten we in een "bar" (het lijkt meer een huiskamer) je gelooft echt je ogen niet!!!!!! (zal de foto erop zetten) Vanavond lekker een biertje in de plaatselijke kroeg en morgen verder naar het eiland SKYE . Groeten van ons.

• 26 Mei 2015 - 09:41

Loes Van Der Zwet:

Hallo spruitjes

Leuke foto's Moest even puzzelen wat er geschreven stond maar ja vanmorgen na een nachtje geslapen te hebben zag ik het. De plaats waar jullie wonen en Conny is de stip. Hahahahahahahahah Leuk gedaan.
    Jammer dat gisteren skypen niet echt goed gelukt is. Maar jij kon me goed horen. Ga maar lekker verder genieten van jullie geweldige reis. Wij gaan aankomend weekend naar Limburg. Maar vrijdag wordt een natte dag zoals ze beweren op het nieuws. Maar we hebben goede regenkleding. En maken er gewoon wat van. Het is in Nederland nog steeds te koud voor de tijd van het jaar.
    Nog heel veel plezier en tot het volgende reisverslag.

Liefs van Albert, mam en Loes

• 04 Juni 2015 - 19:35

Mam:

leuk die glazen bier maar zeker ook dat lisse moet je van schelpen maken heb je een poosje werk zo zie ik toch nog wat leuke verhalen en foto's en van Loes heb ik heel veel gehoord ze heeft mij heel goed op de hoogte gehouden.
    doei doei liefs kus mam