Lekker dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Lekker dagje San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Lekker dagje San Francisco

12 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Nou, de eer aan ons om het laatste verhaal over de westkant te schrijven. We hebben genoten in San Fransisco! Na een druk eerst dagje hebben we ons vandaag ook prima vermaakt. Aangezien we grotendeels te voet gaan, zijn we gestart met een grote&lekkere bak koffie van de Starbucks. Iedereen weer blij. Vervolgens weer een aantal bergen beklommen, om uiteindelijk een autentieke cable car te spotten en natuurlijk om mee te rijden. Papa had de halte gemist omdat hij teveel foto's aan het maken was (jaja de echte tourist) dus die werd 2 haltes verder afgezet door een Amerikaan met zijn auto die dit fenomeen had zien gebeuren. Uiteindelijk tot het einde blijven zitten, langs de hoogste wolkenkrabber, Transamerica Pyramid, gelopen en de Coit Tower (uitkijktoren) beklommen (met de lift uiteraard). Na dit mooie uitzicht zijn we op zoek gegaan naar een flip-over punt van de cablecars. Hier rijden ze de trammetjes op & keren ze, zodat ze de baan de andere kant op kunnen rijden. Daarna voor de 1e keer bij de Mac gegeten, waar de goede lunch werd gelegd voor de welbekende fietstocht. In 3uur en langs 37458 uitkijkpunten om foto's te maken, hebben we het gered: fietsend de Golden Gate Bridge over! Zoveel uitkijkpunten en dus heeft mama ook zoveel foto's. Mocht je een foto willen van de brug, kun je haar hierover contacten. Nog even wat souvenirs ingeslagen, een wandeling door Chinatown, een lekker restaurantje gevonden en nu nog even aan de Wi-Fi. We hebben een topvakantie gehad! Wij komen lekker terug naar Nederland en zoals de meeste weten, kunnen jullie hier nog verder genieten van verhalen en foto's van de oostkant. Liefs van ons 4en.

• 13 September 2014 - 09:41

Loes:

Hallo spruitjes & Nic.

Toch nog ff actief geweest. Mis jullie helmen dacht dat het verplicht was om te dragen. In ieder geval leuk geweest voor de foto. Echt niet eerder bij de Mac geweest? Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben. En ja als je het leuk hebt gaat de tijd ook erg snel. Wens jullie een veilige reis naar huis Serena en Nic. En voor Conny en George nog een gezellige tijd saampies in The States. Wij vertrekken morgenmiddag om 14.00 uur richting Mallorca.Mooie tijd kunnen vanmiddag al online inchecken. Mam komt vanmiddag nog ff langs om gedag te zeggen. Lekker met een bakkie thee en iets lekkers erbij.

Lekker genieten nog even met zijn 4-tjes in The States.

En Obama nog niet tegen gekomen zeker. Nee hij heeft het te druk met wat er allemaal in de wereld gebeurt.

Dikke kuzzzzzzzzzzzzzzzzzz voor iedereen vanuit een zonnig Leiden.

• 13 September 2014 - 17:28

Witteeee:

Nou Con ik heb je natuurlijk al ff gesproken op de chat, daardoor ook weinig te melden hahahaha....Serena en Nick goeie reis terug. Geniet nog eventjes...

liefs xxx Syl

• 13 September 2014 - 22:35

Mam:

Wat een goed verhaal Serena gezellig de fot opde fiets is heel leuk en ook waar jullie allemaal opsataan.

Loes en Albert hebben heel goed gezorgd ik weer heel wat maaltijden Loes kwam ook zo nu en dan even kijken of alles goed was.

Vanmiddag nog een paar fijne uurtje gehad in Leidwen wij zouden gaan eten maar ik geb gevraagd of het andere keer mocht ja ze zijn makkelijk hou het wel te goed hoor ik ga 3 Oktober en Loes zou een rolstoel regelen want het lopen is niet alles maar dan kan ik toch naar de optocht is altijd zo leuk

Ga straks nog kijke n het de tijd van Serena en Nic er al op staan maar ik wil ook naar de dienst in het park dus ik zie wel.

Ik heb Sylvia gesproken ze vroeg of ik je moeder met een beetje twijfel ik toch maar gezed dat het zo is Ha ha ha, zo ik ga de koets op zoeken voordat ik alles klaar heb is zo een half uur verder.

Lekker met en van elkaar genieten Even niet op de kleintjes letten Ha Ha.

Lekker genieten liefs dikke kus en ik hoor wel van Serena ik ben vanmorgen even naar de Randmeer geweest
    ook even iets neer gezet altijd gezellig