Aan de Oostkant - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu Aan de Oostkant - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van George en Conny Spruit - WaarBenJij.nu

Aan de Oostkant

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Conny

13 September 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, daar zijn we dan aan de Oostkant inmiddels en nog maar met z'n tweeën. Jammer genoeg moesten Serena en Nicolas vanmorgen al met het vliegtuig richting Nederland waar ze zondagmorgen zo rond 8 uur zullen landen. Wij zijn kort na hun ook met het vliegtuig gegaan alleen wij gingen richting Washington alwaar wij zo rond17.30 zijn geland. Ik heb van het eerste stuk weinig meegekregen want op de startbaan(!!!!!!) sliep ik al. Toen was nog even het wachten op de bagage, nadat we met de trein naar de bagagehal waren gebracht, en toen we bij de band aankwamen waren we nog net op tijd om Conny haar rugzak van de band te grijpen, nou dat ging mooi snel. Alleen mijn rugzak bleek niet op de band te passen, dus op naar de bagageclaim om daar door te geven dat we de helft van onze bagage misten, maar toen lag daar de rugzak midden in de hal helemaal alleen. Zat zeker iets in wat stonk!!!!! Nou ja mooi toch gewoon alle bagage bij mekaar. Even kijken hoe we dan bij het hotel komen, nou dat bleek ook heel eenvoudig je klopt gewoon een kaartje voor een sharedvan (groepvervoerbus) en ze brengen je tot voor de deur van het hotel. Mooi even naar de kamer en daarna zijn we even naar de restaurantstraat van Arlington gelopen om wat te eten, lekker en niet duur!!! Nu weer onze "verplichtingen" voor waarbenjij nakomen. Proberen of de Wifi ook gaat werken, douchen en onder de zure lappen. Morgen is het weer vroeg dag en gaan we Washington bekijken met bus en metro. Nog even wat mensen een hart onder de riem gestoken nadat ik de voetbaluitslagen had gezien, mooi dat dat niet naar mij gebeurd als onze vrienden uit Amsterdam een misstapje begaan, maar dat strijken we dan altijd aan het einde van de competitie wel weer glad. Genoeg geld ik ga stoppen en zal Obama morgen de groeten doen. Tot morgen!!!!!!XXXXXXXXX

  • 14 September 2014 - 14:09

    Miranda:

    Haha conny was je zo moe;) heel herkenbaar haha. veel plezier jn washington!

  • 14 September 2014 - 15:41

    Mam:

    Zo lieverds weer een hele reis gemaakt maar wel heel leukj om het weer te lezen.
    Dan ben ik de enige die niet vliegt en gewoon op mijn stekkie blijf maar daar is niets mis mee hoor.

    Het het gaat geloof ik als ik het zo lees allemaal zeer voorspoedig.Loes had mij gisteren bij gepraat ik was naar bed ben steeds zo moe maar vandaag gaat het lekker vanmorgen om 10 uur naar de park dienst geweest het was heel erg mooi er waren 1200 mensen ik heb er van genoten

    Maar ik had eerst naar Serena en Nic de aankomst gekeken dus kon ik lekker een sms doen toen ze geland waren wel raar 2 komen er thuis en 2 gaan er weer weg ze hebben elkaar niet gezien want daar zat te veel tijd tussen.van,middag lekker buiten gezeten maar nu begon het pittig te waaien dus eerst maar even kijken hoe het met jullie is, dat weet ik nu dus ik ga stoppen voor jullie heel veel liefs dikke kus.

    P,S nu zullen jullie toch wel Obama zien ?????????????????? geniet overal van hou van jullie

  • 14 September 2014 - 23:12

    Loes:

    Hallo globetrotters.

    Wij zijn inmiddels aangekomen op Mallorca. Vliegreis ging voorspoedig. Stelt niet zoveel voor hoor. Twee uur en een beetje. Mooie auto een Hyundai I 10. Heerlijk karretje. En verder een pizza gegeten met veel cola want we hadden dorst. Verder is er niet veel open hier. Maar dat geeft niet. Net een bakkie thee op met rijstwafels. Morgen naar de Lidl. Leuk om jullie verhalen te lezen. Heerlijk genieten. Doen wij ook. Echt zaliggggggggggggggggggg
    Mooi dat jullie morgen de groeten gaan doen aan Obama. Zou leuk zijn als er een foto van zou zijn. Hahahahahahahahaha.

    Nog heel veel plezier. En geniet van alles.

    Dikke kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

George en Conny

We hebben hem!!!

Actief sinds 17 Jan. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 111378

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Spanje en Portugal

18 Augustus 2017 - 02 September 2017

Naar het Zuiden of Oosten?

02 Mei 2017 - 20 Mei 2017

Zwerven door Canada

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Door de Alpen.

17 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Door de Pyreneën.

14 Mei 2015 - 21 Juni 2015

Rondreis Engeland, Schotland en Ierland.

06 Maart 2015 - 09 Maart 2015

Stedentrip Boedapest

31 Augustus 2014 - 24 September 2014

Onze Droomreis.

06 Juni 2014 - 22 Juni 2014

Daar gaan we weer.

28 Februari 2014 - 03 Maart 2014

Nieuw jaar, nieuwe uitstapje!!!

16 Augustus 2013 - 28 September 2013

Op naar de ETNA!!

26 April 2013 - 30 April 2013

Weer op pad in 2013

07 September 2012 - 16 September 2012

Korte vakantie Frankrijk

31 Augustus 2012 - 02 September 2012

Nog even naar Italie!!

27 April 2012 - 28 Mei 2012

Ons eigen rondreis!!!

23 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Stedentrip Moskou

09 September 2011 - 24 September 2011

Weer lekker 2 weken op vakantie.

02 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Op pad met de camper door Noorwegen.

Landen bezocht: